Wednesday, July 13, 2011

Selepas 2 Tahun

 

Pagi tadi isu di Hot FM pasal driving class kan? Pasal ambil lesen lah lebih kurang. 2 tahun lepas aku ambil lesen, prosesnya sekejap. Table test tu aku habiskan tidak sampai 10minit, semua soalan baca laju-laju dan pilih laju-laju. aku kan mau cepat saja orangnya. Class 8 jam pun aku ambil 4 jam sahaja, sebab aku sudah memang boleh drive masa tu. Dan dapat lah lesen P, yeay!IMG01912-20110706-1216

terus angan-angan, mau beli kereta INI!!

Selepas 2 tahun, finally on the July 5th, lesen P aku habis, yeay! Tapi baru last Monday aku ada masa pergi renew lesen.

IMG01999-20110711-1718 *Pakai gambar last year. Agagagagaga

Ehe, tapi sticker P di Miss Pink tidak akan saya cabut dulu, sebab ada orang lain yang drive Miss Pink selalu masih berlesen P! Ehehehehe *waving*

Sebenarnya, sebelum ada lesen lagi dulu aku sudah start memandu sendiri, ssshhhhh jangan bagitau orang. Teeeheeeee.

Pandu cermat jiwa selamat. Ada pemandu lagi bagus. Agagagagaga

Bye.

Love,

Cinoi xo

 

p/s: Join the RACE with me!

6 comments:

Dayz J said...

d hotfm? saya tiada dengar oh.pasang mp3 saja selalu.habiskan table test begitu cepat? tapi pass juga kan. misti champin oh kau.

-ilyannur- said...

mo cari juga ni tau driver. malar mendrive saja bosan jg ni aku hihi

Jaw @ MyGamanBorNeo said...

saya dulu pun lama simpan itu P sbb org selalu bagi peluang jalan dulu dgn P hehehe

Aki said...

hahaha.. sama ja kita,tu Tutor suruh ambil 4 jam ja,tapi dia klem 8 jam.. cis.. ^_^.v.. saya 2 minggu lepas daftar,trus dapat P,gara2 cun btul timing sa..

beaty said...

wah diam2 sa pun pemandu haram..LOL

Inn said...

jom race jln kimanis...ada berani??haha..

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....