Monday, July 25, 2011

Selamat Pagi Kota Kinabalu

 

 

Salam dan selamat pagi isnin semua *love love*

Pagi-pagi lagi sebelum pukul 7 hantar Kak Lini pergi airport, KKIA, terus tapau McD breakfast i love! Mcd KKIA Sebenarnya mau tapau Set No.6 ada 2 hotcake, dan 1 daging tu kan. Tapi oleh kerana kipassusahmati No.7, aku tersebut pula No.7! Masa ambil tapau tu baru perasan, aik kenapa hotcake saja yang ada? Dagingnya mana? Rupanya aku sendiri yang sebut nombor 7 tadi (baru sedar~)

Yang bestnya di KKIA Terminal 1 pagi-pagi ialah melihat tinggi-tinggi gunung kinabalu tinggi lagi sayang sama kamu. Tersergam indah betul-betul di hadapan menghadap KKIA. Subhanallah indahnya.

Lepas tu terus sampai office belum pun pukul8. Paling semangat!

2 sebab kenapa sampai office awal

  1. Kena hantar Kak Lini ke KKIA pukul 7. So aku bangun awal.
  2. Minggu lepas hari Sabtu aku tidak datang kerja, ponteng berMC, so harini tableh lambat datang office. Kena la cover balik kan. Teeeheee. Begini lah perangai orang mau berhenti kerja sudah. Sukahati dot com. Sila jangan contohiihihih.

*Nahh ini sudah selamatIMG02202-20110725-0825

 

Bye. Jangan layan monday blues sangat, nanti memakan diri sendiri ;)

 

Love,

Cinoi xo

9 comments:

nunui Joe said...

Saya tidak pernah naik MAS. Selalu naik AirAsia ja. Jimat duit student. Haha

beaty said...

dui cinoi sedap ni MCd..lama suda sa inda makan Mcd ni

Dayz J said...

WAH,pagipagi makan mcD, patutlah senang hati.
Eceh, macam pantun dua kerat pula. Pandainya saya.

Echa said...

wahh..on the spot..tgk mcD..haha..
mau berenti sdh ko cinoi ?
knapa ka ? hehe

Unknown said...

sy pn dlm notis 1 bulan jgk sis..
trus mcm ada rsa2 mls mo keja plak..
hehehe..

tergoda sy dgn mcD tu.. kikiki..

Cinoi Lavigne said...

Nunui,
Kalau pandai cari akdang2 MAS lagi murah dari AA

Beaty,
saya ni tidak brapa juga McD. Just breakfast dia yang saya sukagilababi

Cinoi Lavigne said...

Dayz,
Si pantun ni! Ahha. gembira la breakfast mcd paling disukai ramai

Cinoi Lavigne said...

Echa,
Dapat offer keja baru

Cinoi Lavigne said...

Anne Nurain,
Memang tu datang malas kalau suda mau berenti keja haishhh

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....