Friday, July 8, 2011

Marie France Bodyline Promotion

 

As promised here.

Last week was my visit to MFB. Ada yang cakap saya kurus kering, mengada mau pigi sana kan, tapi kamu tidak tahu di dalam baju keadaan perut dan peha saya macam mana. Ah ah ah.

IMG01887-20110703-1408

Macam mana tiba-tiba Marie France? Ada kan iklan nuffnang di kanan dan bawah top entry blog ini. Saya klik iklan dan ada promotion offer from Marie France, I just fill in the form, then few days later they called. So rajin-rajin la klik ya mana tau dapat promo yang best-best.

How much is the promotion? It was RM58 only. Untuk LST treatment (saya lupa suda apa tu LST), masker, urut.

The process: Mula-mula ditimbang. dan diberi consultation la. The result timbangan bagi berapa berat, dan bila key in tinggi, dia bagitau berapa berat yang sepatutnya, berapa peratus air dalam badan, lemak dalam badan, etc. IMG01882-20110702-1743

First, dia bagi urutan dengan krim saya-sudah-lupa-nama-krim-itu. Urutan di perut ya. tapi sebelum mula semua dia urut bahu, kepala, leher, tengkuk. Memang nyaman. Dia urut memang geli dan sakit. Lepas tu dia letak something macam seaweed di perut dan peha. For female, boleh pilih bahagian mana mau dikecilkan, for Male only perut sahaja. Lepas tu dia biarkan seaweed cream tu di perut dan peha. Dan dia selimutkan dengan selimut panas sampai aku tertidur dengan nyenyaknya.IMG01888-20110703-1410

Second is wrapping. which is dia balut dengan kain look like a bandage all over you macam mummia. Then wrap dengan plastik. For 20 minutes.IMG01894-20110703-1546

The result; Ukur lilit perut dan peha berkurang 3inci.

Itu cuma rawatan basic sahaja, yang terdapat dalam promosi ok.

MFB juga bagi jadual makanan, tahap kalori dan fat dalam makanan tu, menu cadangan, dan jadual untuk catit semua yang kita makan during rbeakfast, snacking, lunch, snacking, dinner. So nanti datang balik sana, nutritionist akan review our jadual, dan timbang berat dan bagi consultation lagi.

Selepas pergi, kamu akan rasa motivated tiba-tiba dan terus rajin minum air dan berjoging setiap hari. percayalah.

Full package for slimming treatment di Marie France is about 9k to 10k tauuu. Tapi selepas treatment di atas dia akan bagi kamu promosi berharga kurang dari RM2k sahaja. So rawatan yang 9k something tu kamu boleh dapat dengan harga murah sahaja. Itu rawatan setiap jenis sebanyak 5 kali. Kalau kamu mau buat sekali sahaja, paling murah boleh dapat around below RM500 sahaja ok. Nahh cepat pigi Marie France Bodyline. Buat setiap jenis treatment sekali pun tidak apa, the rest is kamu punya usaha sendiri sebab lepas pergi sana kamu akan auto-motivated tau untuk jaga pemakanan.

Other than slimming (which tiada sangat keperluan untuk saya except di bahagian perut dan peha), dia ada juga facial treatment. Saya dapat harga promosi RM100++ sahaja untuk facial treatment yang berharga RM700++ kalau tidak silap. Nehhh best kan. Tidak sabar untuk temujanji facial treatment yiihaaa.

Apa tunggu lagi, try your luck. Manatau ada promosi yang lebih hebat dari yang saya dapat ni kann kan kann. Go click MFB now! RM58 only.

It’s time to look fab with Marie France Bodyline.

 

Love,

Cinoi xo

11 comments:

nunui Joe said...

wahh macam mau tapi. ekonomi sedang meleset. Haha. tiapalah :D

Chii said...

eh eh mcm best

Cinoi Lavigne said...

Nunui,
RM58 jak

Chii,
Best! Cuba lah chii. RM58 jeee

Just said...

tp nda kena paksa beli pakej dia ka lps tu... besa la drg buat promo misti mo tarik customer beli pakej yg lain pula. hihihih...

beaty said...

WOWH..ALALAL SA MAU P JUGA KASI UP HIPS BULI KA...

Echa said...

punya siuk baca di urut2..
tp kalau sa la kn di urut..tulang ja kali..hahaha..kurus btl..

:)

Jay Minerva said...

Just: diorang x paksa kita beli produk diorg. Diorg consult and just rekemen the product. Yg rm58 tu as a sample u, u satisfy with the service then diorg akan tny samada mau truskan treatment atau tdk. No paksaan. Juz ckp no then dorg ok. Mmg pro.

tiefazatie said...

sis..kurus sdh sis ni tau..hihi

Wen said...

sa pnya appoinment di marie france dis coming saturday..hihihi..^^

Cinoi Lavigne said...

Ohh bila kau regsiter tu? cpt kan dia call

dear anies said...

i'll be @ MFB by next week! yuhuuu thanks 4 the info!

Kerana LiverpoolFC episode 1

Kerana LiverpoolFC episode 2

Kerana LiverpoolFC episode 3

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....