Thursday, July 21, 2011

Entri Untuk Perempuan : Lindungi Ehem Anda ;)

 

Lelaki boleh saja baca, untuk knowledge.

Kamu tahu apa itu V-Zone, atau ada orang panggil dengan nama Cik V.

“Eh Cik V aku gatal la” tiba-tiba member kamu cakap macam tu. Ehhe ehhe.

Is you V Zone in the pink of health?

Banyak cara nak jaga V Zone kamu. Selain membasuh dengan cara yang betul (jangan menggunakan pencuci peribadi terlalu kerap), pastikan juga keringkan selepas basuh jangan terus pakai seluar heypp! Di situ lah gunanya toilet paper ok puan-puan.

Selain itu, pantiliners juga penting, untuk menjaga memastikan kekeringan, mengawal bau, untuk menyerap peluh keringat, kurangkan keputihan dan untuk masa akhir-akhir period, takkanlah kamu pakai pad yang tebal lagi tu kan. Ada jenis pantiliner yang wide and long, untuk penghujung period. Aku setiap hari pakai pantiliners, kalau tidak memang rasa tidak selesa mau keluar. Kurang yakin.

Kotex ada semua tu.

Fresh Liners Kini Dengan Wajah Baru

*click to enlargeKotex Pantiliners

Sekarang dengan packaging baru lagi, semua HIJAU. So kalau beli, baca jenis dia betul-betul. Jangan tersalah beli sampai rumah baru nak kecewa (macam selalu jadi dekat aku).

Ok. Selamat mencuba!

5 comments:

Sheila said...

aku pun rasa nda lengkap kalau nda pakai pantiliner. aku ingat ko mo kasi panjang lagi ni entry. rupanya sampai situ ja.. hehehe..

Unknown said...

Alamak, amacam aku boleh terklik masuk sini ni.. Siap tinggal komen lagi... X> Muahua3!

u/p: Aku perasan yang ni pos yang dimunculkan semula, keh3..

Jemput Baca:
GAMBAR [15SG]: KHINZIR DISEKSA

olen said...

nice info! thanks for sharing!

Izyan Masri said...

OKAY.INFO SANGAT BERGUNA NI.KENA JAGA SENDIRI PUNYA XD

Unknown said...

keselesaan itu penting..
hehehe..

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....