Saturday, July 2, 2011

Hujung Minggu Ialah Shop-pink

 

Last time aku join a contest HERE, and lucky me I win 2nd price. Hadiahnya ialah kain cotton yang mungkin aku akan buat dress.

2011-06-30 07.47.37

Thanks to Arina ;)

Voguelicious Boutique milik Arina ni menjual banyak jenis barang. Kamu boleh pergi tengok sendiri.

Ada aksesori, cincincincin

Baju untuk PLUS SIZE pun adaPlus Size

Printed Shawl juga ada, dan banyak lagi hijab collection.

Printed Shawl 

Koleksi eksklusif jalan-jalan pun ada juga. Ah pendek kata macam-macam ada lah

Exclusive Collection

Dan yang paling disukai

sale

pun ada!

 

Nahhh. Apa lagi. Cepat-cepat berkunjung ke Voguelicious Boutique dan boleh shopping di sana harga berpatutan menawan ibu juga.

Cekidaut semuanya di http://vogueliciousboutique.blogspot.com/

 

Love,

Cinoi xo

6 comments:

Xx said...

naa , sangka kan shopping beneran , as in jalan2 , hehehe , sis !!! cantik tuh baju2 oo , aku pigi blog durang sekrang juga ! hehe

beaty said...

wah..promote ka ni cinoi??

Cinoi said...

Amiirah,
promote sama yg lain2

beaty,
ya mesti lah promote. nda sia2 juga aku menang hadiah atleast bleh contribute sikit atas kemenangan contest tu

Unknown said...

Wow! Congratz dear,.2nd at least dpt hadiah. .hehe. . .nanti saya masuk ni blog,mang suka shop online jew. .

Cinoi said...

Pink Diva,
Tu ah rezeki jgn ditolak. Pergi la try tgk butik dia manatau ada yg best.

nurarinab said...

thanx so much dear :)

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....