Tuesday, July 5, 2011

Lama tidak update

 

..sebab aku ada banyak task di tempat kerja. Bila sibuk, banyak task, sindrom writers block tu auto datang. Task di office yang penting, besar, kira heavy dan ada dateline,aku memang tidak senang hati. Mau blogging pun rasa malas.

Sebab most of blogging time is during office hour kan. Di rumah pun macam tiada mood mau blogging, sebab aku gunakan sepenuhnya masa tu untuk buat benda-benda yang tidak boleh buat di office. Contohnya, berhenti pandang monitor computer ;) which is di office aku memang tidak boleh elak untuk pandang. Lagipun sekarang ni di luar waktu pejabat aku lagi ada sesuatu yang harus di atur. Haish nantilah aku cerita in details when the time comes.

Ada few pending updates/story yang aku mau share, tapi belum kesempatann. Antaranya

  1. Visit ke Marie France Bodyline (Bukan sebab aku banyak duit untuk ditabur, kalau kamu dengar pakej dan harga yang aku dapat, kamu pasti ketawa)
  2. Projek Pistol show di Razz (1st July 2011)

Lain-lain isu semasa kamu boleh baca di blog lain. Sekarang blogger kebanyakkannya ikut season. Hari ini isu BERSIH, semua sa sini pung pang pung pang cerita pasal BERSIH. Hari ini isu simbah asid, sana sini bla bla bla cerita pasal simbah asid. Hari ni cerita HACKERS, sana sini bising-bising mau di hack la hackers la apa la. Semua cerita lebih kurang saja. Aku cuba lari dari isu-isu yang semasa itu sedikit. Bukannya aku tidak sensitif, tapi banyak algi isu dalam diri sendiri belum siap dikupas. Apakan lagi mau mengupas isu lain, tidak siap kerja kita ni boss, sampai bila? Hari ni TOMOK kahwin, sana sini cerita Tomok. Sama saja pattern. Sekarang aku blogwalking mencari something yang rare sikit. Harap-harap ada. Mesti la ada.

Eh, jauhnya mengarut.

Bye la.  Anyway, aku ada lagi satu masalah, aku addicted dengan Angry Bird tidak habis-habis.  Sampai tahap setiap kali aku tutup mata, aku nampak Angry Bird tengah terbang. Lamanya addiction ku, begitu kuat betul.

angry bird*tengok aku komen ah ah ah

 

Ok lah bye.

 

Love,

Cinoi blur

10 comments:

nunui Joe said...

Satu yang saya malas mau main game ni itulah tu 'addicted'. Susah sudah saya kalau addicted nanti. haha. Ramai orang main tu Angry Bird kan. ^^

BERT said...

hehe adoih.. lame tak bukak pesbuk.. kene belokk sudda.. tensi acikk..

Gunaqz said...

Noi, cerita marie france bodyline tu yg saya mau tunggu.

scarletmihuhu said...

huhu.. yg sa detect situ angry bird!!! sa pun gila suda game tu. hhihi

Just said...

thats y sy nda mo blog psl isu semasa.. boring kan! huh! ba, wait for ur story psl itu marie france.. apa la kunun the pakej..

Dayz J said...

HAHA angry birds? Saya pun. Baru ni beli patung angry birds gantung di kereta. ekeke

Jaw @ MyGamanBorNeo said...

kalau ko mau cari cerita lain, bagus ko pegi blog saya :)

Unknown said...

sy ndak smpat mo addict sma game ni sbb laptop sy suda d culik bwk balik p kampung gara2 bapa n adik sy yg suda addicted sma ini game biar suda habis d ulang2 lagi smpai burink..

baca dlm 1 napas jak sis.. hehehe...

virgo19 said...

ba stori2 la marie france...x sbar sdh ni...mau jua tau pakej nya mntau murah blh jua aku p knn...:)

beaty said...

wah cinoi.sibuk betul ko ka..dui bh palan2 bah..

adei bh kasi tau Marie France Body LIne tu mau juga tingu Pakej dia tu.

bersih n hackers pula..aihhh sa malas mau kupas2 ni..

bh bagus main angry bird..

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....