Wednesday, June 8, 2011

Video ghairah tak ghairah sangat lah, boleh tahan lah~

 

Ya. Boleh tahan lah menari-nari depan esbok / fridge / peti sejuk.

Kalau kamu ada terbaca di Beautifulnara, pasal klip video Prema Yin ni bersama Shah Jaszle agak keterlaluan katanya. Kamu nilai lah sendiri, nah aku sertakan videonya.

 

Sekarang Prema Yin antara artis yang join Share The Love movement. Tengok sini.

Itu jak gosip-gosip hari ni. Saja kasi hilang mengantuk.

Bai.

 

Love,

Cinoi xo

11 comments:

cik chinta said...

bole tahan la..

Aki said...

besa ja pun tu.. Hahaha..

Gunaqz said...

biasa jak pun. :-)

beaty said...

tiada pun tayang menayang tu..biasa ja..LOL

Fadzmie Mohamad said...

Bagi aku, teda masalah sebenarnya VC ni. Biasa seja pun. Cuma yang menjadi masalah, cara si Gambir ni handle kritikan. Sampai maki-maki. Haha. Nais la Gambir.

samizul.net said...

Aku nda rasa biasa2 ja sebab aku jaranggggg tengok video2 macam ni.. Aksi ala2 stripper, menggoda, menghairahkan, kegersangan, dan ajak utk buat seks...? Lelaki tu muslim ka bukan? Kena woo nasi lemak yg kurangg skett lemak2nya tu... HAHAHA!

Patotlahh dapat 'double-triple middle fingers' dari bloggers. Ambek kau! Haha

u/p: Aku xmau komen begini tapi TERkomen juga.. Sekali-sekala jadi antagonis ala psiko, siuk juga kan.. Hahaha XD

echaRierie said...

hehe..VC kontrolbesi..

beaty said...

fadz : Bukan Gambir bh...Gambit bah

Cinoi said...

HAhahahaah GAMBIR??? hahaha padahal Gambit bahh huahuahua Gambir tu yg dr sarawak tu

[ a D D y h A I K A L ] said...

ni sama ngan video addicted kot..

aku x kesah sama vidiyo..aku kesah sama dia punya alasan..

kemon untuk antarabangsa..
diorang bukan nak tgk malaysia punya vidiyo macam ni la..
diorang nak tgk kita punya tradition yang diorang xde..

rite..
kalo mau tgk macam ni berlambak 3gp..

haha

Armstrong said...

Wakakaa lucu o clip ni...

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....