Thursday, June 2, 2011

Bukan Movie Review [ Pirates if the Caribbean: On Stranger Tides]

 

Hello beautiful people!

2 hari lepas, yakni hari terakhir cuti kaamatan (on Tuesday) aku tengok Pirates of the Caribbean: On StrangersTides.Pirates of the Caribbean The Strangers Tide

Sebelum tengok cerita ni, aku memang suda disumbatkan dan tersumbatkan dengan cerita-cerita bahawa Pirates kali ini tidak lah sehebat mana. Tapi aku berkeras dengan “Kalau aku tidak tengok, mana la aku tahu best ka tidak best”. Ya, berlagaknya dengan pendirian I am going to find out myself.

Nahhh. Aku tertidur! Macam mana mau find out myself. Permulaan movie member sebelah aku tidur siap berdengkur lagi. Aku marah tanpa fikir panjang dan dengan tanpa hati perutnya berkata “Oi bangun lah. Tengok. Tidak tengok confirm lah kau tidur” Bila turn aku yang mengantuk, baru aku tahu langit tinggi ka rendah.

Ok lah wayang ni untuk membunuh masa. Tapi tidak sehebat yang previous punya. Ya, masa kan biasa tertidur kalau hebat kan.

Bai.

 

Love,

Cinoi xo

 

iPhone4 in white

12 comments:

nunui Joe said...

xbest ka cinoi??

Anonymous said...

setuju!yg prev lagi bagus.huhu

Unknown said...

I tgk sampai habis jugak movie ni walaupun x seberapa..

tp u bole tidur, hehehe

ayie said...

best tak? tak sempat nak g tengok...

Ellen said...

hahaa..ellen tengok ni nda habis bah.,.tertidur2..hehe

SinanjuCruz said...

watak johnny depp mantap cam biasa cuma jalan crita ndak brapa beraksi cam movie sblum, tu yg bt bosan tu (ngantuk2 jg time tgk tp ndak la smpai tetidu hehehe)

FBS Headmaster said...

HAHAHAHA teruk juga ko ni sampai tertidur.. ada juga ba part2 lucu dia XD

Dang sedih ni... kalau ada 5, sa mo minta free tiket sudah utk tengok, x mau bayar sendiri lagi >:)

http://room8five.blogspot.com/2011/05/movie-review-pirates-of-caribbean-on.html

Aki said...

btul2 bukan movie review oh. hahaha.. :-D..

Echa said...

cinoi ~
watak JD siuk bha..sa minat dia..haha..
jln cita dia ja kurang kali ni tp sa tatap suka..
haha~

Gunaqz said...

lol. siapalah kasi bangun kamu bila movie abis?

beaty said...

adui lama suda betul tidak lawat panggung ni...hehehe..ala tidak siok ka??

Chii said...

ok jg la wayang ni tp x la me'wow'kan aku. tp gila panjang orang beratur d mbo biarpun suda berhari2 tayang..

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....