Monday, May 30, 2011

Bajau Wedding

 

Attend my strongest and bestest friends Fiona, punya cousin wedding reception (Amoi) di King Fisher last Friday night.

Saya cuma jadi gadis-gadis dapur saja buat kopi di dapur cewah. Tidak mau keluar la konon. Malu mengalahkan pengantin lagi malunya

Amoi's wedding

Macam ada gemuk sudah saya kan adeh! 

 

Ona bagitau saya, Amoi pakai baju Bajau. Oh terus aku rasa mesti keluar, tengok dan ambil gambar. Sebab aku ni Bajau yang tak berapa nak bajau sangat so sedikit sakai campur eksaited la. Bajau on paper saja.

So aku dan Ona ambil gambar dengan pengantin perempuan sahaja.

Bajau Wedding 1

Cantik bah bajunya ni. Tapi tidak nampak sebab dia duduk. Tapi yang di kepala tu haih rasa macam berat gila. Berat mata memandang berat lagi Amoi memikul kali kan. Terus rasa haih tidak payah la aku mengada mau pakai baju bajau nanti.

Pelaminnya pun cantik.

Tengok gambar di bawah ni gambar pelaminBajau Wedding 2yang ter’cover oleh saya dan Ona. Eh ok la tuh nampak juga sikit pelaminnya.

 

Cun juga kan style Bajau. Nanti aku mau siap ada kuda lagi, orang bajau la katakan. (Read: Kuda)

KThnxBai.

 

Love,

Cinoi xo

*So Salma menang congratsss “Orang Sabah memang cantik-cantik dan talented” (jumpa status ni di Fb orang tadi.

**Ohh Barca juga menang. Sekarang aku mengantuk tidur belum diganti.

5 comments:

Gunaqz said...

cantiknya baju ko. baju ko pula yg saya tengok, bukan baju pengantin. hehe

ghost writer said...

ko pon cantik juga bah...ko pakai apa pon cantik..(baca dalam gaya membodek...haha.

tiara dryden said...

sy mau pakai yg d kepala dia tu. sbb cntik. biar la berat kpla memikul. hahaha.

Aki said...

Cinoi,ko wajib pakai gini kalau ko yang khawin nanti.. Hehehe..

Akemi Siegel said...

wah si cinoi ada planning suda neh. tidak lama lagi neh taw. haha

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....