Wednesday, March 25, 2009

kerana dirimu begitu berharga

atasi la ke-panas-baran-an kamu. hanya perlu ingatkan diri selalu
siapa marah kena jual

aku sudah cuba. ada la juga hasilnya.

xoxo,
cinoiqilavigne

8 comments:

ScarLet Jiem said...

apakah maksud di sebalik kata-katamu ini wahai sahabat ku?

Qi_Cinoi.Lavigne said...

ala...3 ayat je pon aku tulis..slalu aku tulis pnjng2..ahahaha..maksudnya, nak kawal panas baran tu, setiap kali nk marah, ingat la "siapa marah kena jual" konpom x jadi marah..panas baran pon bole kurang..mcm aku niii.

ScarLet Jiem said...

weh
ko tuju kat sape??
apsal tibe2 ckp pasal marah ni
ko tengah marah ke
kalu ko tgh marah ko ingat la 'siapa marah kena jual"

hahaahahha

Qi_Cinoi.Lavigne said...

xde la..mana ade aku tgh marah.aku saje je bg tips kt org..ahaha..ini la yg terbaik aku bole pikirkan.ahahaha

ScarLet Jiem said...

weh
nape ko reply cpt sgt
huhu

IEYNA said...

hang marah sape cinoi...hehhehe...

jrg mare2 nnti muncul kedutan dimuka :p

nieja said...

hahhaa..
cinoi2..
ingatkan marah kat sape

Qi_Cinoi.Lavigne said...

hahaha..xde marah sapa pun.
tu adalah tips/pesanan utk org ramai.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....