Tuesday, March 17, 2009

the wedding

// siang //

my cuzen, kak lija, di rumah. before pergi masjid.

my japanese nephew (his father is japanese, his mother of course la my javanese cuzzy.lol)
me : aska, ada cewek ka?
aska : ada..Sayano (cakap melayu slang jepun)
me : waa..sama class ka?
aska : sebelah tempat duduk lagi. cantik.
me : huh??aska suka di sini ka di Jepun?
aska : dua2 pun suka. di jepun pakai heater, di sini pakai air-cond. di jepun 90 years old pun boleh kerja, di sini sudah tua tidak boleh kerja. tapi kalau di sini jauh dari Sayano
me : (wah..9 tahun sudah pikir pasal ni : cakap dalam hati seja) tapi Sayano bukan muslim kan. dia mesti convert dulu kan baru boleh kawin sama aska nanti.
aska : ya..aska muslim
me : ada lelaki jepun kaya ka untuk aunty?
aska : ada. hensem. tinggi. kaya. bawa mercedes. nanti aska bagi number fon.
me : ahahahahaha. i like this.


me and my kak lyne, di luar masjid.



aku bosan di luar masjid seorang diri sebab tidak boleh masuk dalam. sebab tuuuut.




// malam //

mummy and daddy gue.

saya akhiri dengan gambar saya. yeehaaa..

*edited:

i bought the dress from http://www.vegofashion.blogspot.com/ .the owner was nice, the transaction was smooth. go shop at hers. she got loads of great stuff.

xoxo,

cinoiqilavigne

p/s - itu saja la yang ada sikit seja gambar. belum kumpul semua lagi.

6 comments:

Atan said...

tuan empunya blog bila pulak nak weding...jgn lupa jemput atan

~ainulafidah~ said...

noi...aku sukala dress ko tue. lawa lawa lawa.

IEYNA said...

cinoi hang bile lagi.... :)

emmmm pndpt aku ko lagi cute bermbut pnjng....hehehhe

Maharani said...

hahaha.. baju kita sama. tp aku punya kaler biru hitam.

Qi_Cinoi.Lavigne said...

atan,
bila?tahun depan (angan2 la)

ainul,
mekaseh!

ieyna,
biila? tahun depan (angan2 je)

maharani,
ahaha..iya ka kak dewi..ndak pa la..bukan kita 1 ruma pun..wahahaha

nieja said...

pngantin cute je
ehe.. u pon comey je
bile nak kawen? haha

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....