Tuesday, March 20, 2012

Zombie Addict









This past few months, I was addicted to the Plants VS Zombie games. In fact, I still am.


You know my record is 3 times finished the adventure. Mungkin ada orang lain yang lebih hebat. Tapi ini pencapaian terbaikku since recent years aku memang jarang sekali main game.


Aku suka susun-susun tu senjata sebaris dan tinggal tengok zombie putus kepala. I prefer them to putus kepala rather than diletupkan atau dipenyek oleh Squash hijau tu.


Anatra senjata aku paling suka ialah melon-pult, sebab aku rasa itu senjata paling kuat. Yang selalu aku guna pula ialah Starfruit which shoot stars in 5 directions. Senjata yang paling cool ialah Cob Cannon, untuk guna, kita kena susun dua kernel-pult secara berturuan dalam satu baris dan letak Cob Cannon diatasnya. Then kita dapat point arah mana kita mau shoot the target. Aweseome!

Di section PUZZLE aku paling suka ENDLESS VESSELBREAKER. Aku cuba buat the highest streak I can. Biasa aku dapat sampai 39 sahaja.





But today I managed to get until 42 streak yeay!!!




Di ADVENTURE part aku paling suka is Robot kasi turun ZOMBIE ni. Paling nikmat time badan-bdannya berkecai dan jatuh tersungkur. Coolness please!





Siapa main ni. Di phone Tunang pun ada game ni, tapi yang basic saja. Tapi sekarang di phone tunang aku addict main Draw Something. Itu nantilah cerita pula ya.




Ok. Bye.




Love,


Cinoi xo















4 comments:

Nurul Says said...

aku pun lama sudah x main game...dulu asal prgnnt main simms skali lahir aku tengok bulatbulat kepala anak aku mcm baby dlm sims tu

Joanne Juend said...

Sy ketagih kaw kaw last 2 years smpi nda tidur pg keja.. Hahaha...

Chii said...

dulu aku main. beno yg kasi jebak aku. tp aku mmg x built for action games lah. cpt give up. tapikan, semua senjata yg ko pakai aku x pernah pakai. high level punya kali.

Cinoi Lavigne said...

Aima,
Kalau time pregnant aku mau cari game barbie barbie la hahaha

Joanne,
Saya mau tidur tutup2 mata kan terus ebayangg niii

Chii,
addict aku chii. best la rasa nikmat tgk zombie puus kepala. rasa mcm alice resident evil la sikit hahaha

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....