Tuesday, March 6, 2012

Happy place : Fitting Room

Sambungan previous entry.

Lepas aku dari wedding Lyan & Alfa. Aku terus shoot ke 1Borneo. Jalan-jalan konon. Dengan alasan rimas berbaju hijau tersebut, aku pun pergi cotton on pilih baju untuk dipakai terus.

Banyak lah baju aku bawa masuk ke fitting room, dalam 6 helai sekali.

munch_2012_03_05_165910

Antaranya:-IMG-20120304-00063Baju di atas ni aku saja try. Sebab aku tiada miliki cropped shirt. Mau la try matchingkan dengan tank top biru dalamnya. Ehhe macam lucu jak rupaku dalam baju ni sebab mungkin sizenya kecil. XS tu. Tapi aku rasa macam mau pergi training menari pula pakai baju macam di atas ni. Haha. Kelakar betul. Macam budak-budak aku rasa.

Then aku try lagi baju lain kan aku bawa masuk beberapa helai sekali. Baju di bawah ni biru gelap kain pun sedap.IMG-20120304-00064Baju ni nampak matured sikit. Ehhe. Tapi lengan aku macam kakipukul punya lengan pula aku rasa. Ai ai. Tapi aku sukaaa la baju ni. suka bangat.

Lepas tu aku try la semua baju yang ada. Walaupun dalam keadaan yang panas sebab 1Borneo punya aircond ada masalah , jadi satu 1B tu la agak panas.

Tapi kalau kamu takenal lagi aku, aku tabeli pun kedua-dua baju di atas. Aku beli 2 tops yang lain yang tiada pun aku bawa masuk ke fitting room tadi. Yang kalau beli sehelai saja harganya RM59, tapi RM60 for 2. Jadi bagus ambil 2 helai sekali kan. Warna pink dan hitam. Tiada aku gambar.

Lepas bayar, on the way ke exit. Aku nampak lagi 1 baju lagi selesa kainnya. Memandangkan masa tu 1B memang panas. Aku terus jatuh cinta sama baju tu, ambil dan ke kaunter semua. Harga asal RM59, lepas sale Rm30 sajor.

Then aku terus ke tandas pergi tukar baju, kepada baju ke3 yang aku beli tadik.

Nah tidak sampai sejam aku lakukan semua di atas. 3 helai baju dan keluar la terus dari situ. Bahaya lama-lama. Kira-kira kerugian dalam kedai itu sahaja bikin rasa berdebar-debar. Tapi rasa gian shopping tu memang lepas. Maklumlah, mat minah gian. Ehhe. Belum masuk mengira kerugian pergi minum di kedai kopi mahal lagi. Hal lal lahh. Tapi aku minum coklat pun.

Oklahbye. Aku tinggalkan kamu dengan tekateki dari si Jaykun.munch_2012_03_05_165945

OKbye.

Love,

Cinoi xo

6 comments:

beaty said...

wah sa suka tu cropped t!

Misya Mialen said...

Haha, lucu ba ko angkat byk2baju tp lain yg dbli.klu selalu 3psg jak blh masuk.hihihi

kak gojes said...

hahah..lengan ko mcm lengan kaki pukul ka cin...comel ne ko ei...tangan sasa be tu

Jaw @ MyGamanBorNeo said...

hahaha ... siuk jg idea ko ni ambi gambar time cuba baju. ada ni kena tiru nanti hehehe ...

cinoidotcom said...

BEaty,
Aku suka tp mcm x sesuai je ngn aku haha

Misya,
Cotton on boleh bawa banyak2.

Dania Eryati,
Belemak sudah tgn ku

Jaws
Selalu dibuat bah tu. selalu aku gitu. Sebab mau tinguk hasil baju tu kan bagus ka nda

Nurul Says said...

simbol apa aa?

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....