Wednesday, March 28, 2012

KML. Since 2003.

 

 

We went to Labuan few weeks ago, 11th to 13th March, and managed to have a short visit to the place where we first met Kolej Matrikulasi Labuan and snapped few pictures there Winking smile It has been almost 8 years kot since last I’ve been there.

Block B. Yang sebenarnya bukan blok asrama aku pun. Aku di Block D. So aku lompat Block C and ended up here, di mana kawan-kawan from high school aku bersarang. Masa young and dangerous kata kawanku. Danger la sangat.KML 08

Dulu tiada lah Karisma bagai ni. Blok B blok B lah. Kurang karisma kali. Spot first floor paling kanan sekali ialah bekas bilik Aza, tempat aku bermastautin. Tidur satu katil sama Aza. Ehhe. Ssshhh.

 

Di bawah ni café tempat kami selalu lepak in between classes or during lunch, ada pancake nyaman kongsi-kongsi duit beli.. Dulu namnya V-Pro, sekarang jadi Wira Swasta, mungkin sebab sudah diswastakan.

KML 07

Ada banyak lagi gambar kami snapped, boleh view di album facebook later after I uploaded okay. Tapi gambar di bawah paling penting.

KML 14
Itulah tempat aku selalu lepak dengan Jay dulu, pondok tu.  Tapi ada cerita panjang tentang kami di sana. We began good, and became a very close friends, we exchange phones lagi. Iya, dia pakai phone ku and aku pakai phone dia.

Tapi kami berakhir di sana tidak berapa baik. Which we both don’t really mind talking about it once in a while (tapi mungkin lepas kahwin tacakap lagi lah), because it was part of the journey of our life. We were so young back then, and dangerous too, remember I said just now. Dangerous okay. So we kinda laugh at it when reminiscing the story. But who cares if we ended up bad back there, Tuhan sudah tulis jalannya.

Aku tinggalkan kamu dengan gambar di bus stand depan KML yang aku terpaksa edit supaya kami berdua ada dalam satu gambar yang sama. kesian kan, aku ambil gambar kau, kau ambil gambar aku. Tu lah tibatiba tripod ada dalam wishlist aku, senang ambil gambar kalau holiday berdua saja, tripod is awesome bebeh. Eh eh bukan cerita tripod la. Ini cerita berkenalan di KML.

KML 02

Terima kasih. Kerana membaca.

Okthanksbye.

 

Love,

Cinoi xo

9 comments:

Etong said...

rindunya sama kml hehee

Chii said...

kml swasta sda?

aku sbnrnya ada plan jg mo buat bgini satu hari nanti. reminiscing la konon. tp since beno ada sejarah hitam di sini, lupakan saja la. maybe labuan la the last plast we ever visit kali klu xda tempat sda mo pigi hehe.

Joanne Juend said...

I thought ko jumpa jay during Uni time. ehe..

KML rupanya..

*debaran makin terasa la ko ni kan?*

Cinoi Lavigne said...

Etong,
nah inilah di post gambar bikin ubat rindu

Aci,
Eh aku main2 jak la apsal swasta tu. Hahaha. Hahah sejarah kami pn xda lah putih sgt, tp still part of the journey kn.

Joanne,
Kami tidak sama Uni la. Hahah.

said...

sweeet! ;) camane edit gambar tu?? meh ajar sikit.. hee

nGiau said...

comellnyaaa..flashback kenangan masa lalu lg tu..weehuu romantik ;)

Jay Minerva said...

brapa harga tripod?? hehehe neway 2012-2013=9 years la...

-ilyannur- said...

ayayaaaiii rindu aku sm kml. aku dl d blok A. jiran2 juga kita ah. tp aku nda penah nampak ko, aku kenal dorg c Dj sama Ona (tu pun nampak2 dia limpas2 jak haha)

beaty said...

mengulit kenangan lalu kan

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....