Monday, March 5, 2012

Congratulations Ilyannur & AlFa

Jadi kemarin kami ke Benoni, persandingan Ilyannur dan Alfa. On the way to Benoni, somewhere around Putatan, barulah Tunang tanya.

“Actually siapa yang kahwin, kawan kamu ni”

Dan aku jawab dengan,

“Actually, I never really met her”

Ahahahah. Oh myy sorry lupa saya cerita. Ya true kami tapernah jumpa pun. Macam ni, kalau tasilap Ilyannur dan si Sza Sza sama si Jijah adalah satu Uni sama kawan sekolah saya si Fiona, si Vivi, dan lain lain. Dan si Sza Sza bestfriend si Ilyannur ni pula sekarang sama kerja dengan kawan sekolah saya si Vivi, dan dari itu Sza Sza tu kawanku juga yang kebetulan bestfriendnya si Ilyannur dan aku dapat juga kad invitation dari dia. Dan kebetulan Ilyannur ni blogger juga, kataku sama tunang. Jadi sebenarnya aku berkenal dia thru blog lah. Dan kemudian twitter. Dan itulah saya sangat berbangga sebab dapat juga invitation kahwin ni sebab tu lah mesti pergi! Yaarrrghhhh apa yang aku bebel ni!! Everyday I’m shuffling! \m/

*Penerangan di atas ialah panjang gila dan pening tahap mau bershuffle.

Dan sebenarnya dulu aku confused dengan si Jijah dan si Lyan. Ahahaha. Mulanya aku ingat dorang ni orang yang sama. Selepas suatu ketika aku tahu dorang orang yang lain. Tapi masa tu masih keliru lagi yang mana satu. Aku rasa end of last year baru aku betul confirm yang mana satu mana. Ahahahah. Jangan marah ya Jijah & Ilyannur. Bahahahahaha.

lyan & alfasinth 1

Siok tu kerusi pelamin dia ada tempat taru tangan. Oleh itu kami pun duduk di sisinya dengan selamba sebab ada tempat-letak-tengan di kerusi tu (rujuk gambar bawah)

lyan & alfasinth 2

Mati la bah kualiti gambar ni. Pakai phone Tunang sama phone aku saja ni.

Di bawah ni gambar Aima (yang aku baru jumpa kali kedua ke ketiga eh?) dan tak lain dan tak bukan sebelah si Aima, watak sering juga di sini, puteri umno.

lyan & alfasinth 3

Dan akhir sekali aku tinggalkan kamu dengan pic yang aku curi dari si Sza Sza.

420076_3316741393165_1107121423_33304168_1426776364_n Dari kiri:- Aima, Cinoi.com, Ona, Sza Sza, Jijah

(Nah ada tu url blog dorang kalau kamu klik tu nama, jangan kamu keliru-keliru lagi ah ehhe)

Tengok orang kahwin bikin aku tidak sabar juga mau duduk lepak di pelamin sambil orang ambil gambar banyak-banyak bah.

Ok. Untuk gambar yang lebih baik, kamu tunggu update dari penama-penama di atas ok.

TIll then.

Love,

Cinoi xo

8 comments:

Nurul Says said...

rupanya kawan 1 uni...itulah aku hairan a...

Dayz J said...

Eh.I thought u gals (esp jij abd hamid and lyan) itu adalah schoolmate di SMSLD bersama Ona. Aku punbaru tahu ini. BTW, Ona di gambar atas ni mcm puteri umno (putih pink) tapi kalau tengok gambar lagi satu macam wanita umno (merah putih). Ampun Ona T_T

Cinoi Lavigne said...

Aima,
Aku pun takheran. Hahaha. Aku teka saja tu dorg satu uni di UMS. mungkin lah. kita tunggu lah dorg betulkan statement ku

Dayah,
Ona mmg ada gaya itu bah. Kau tggu dia becakap, mmg ada gaya putri umno

Misya Mialen said...

uiks noi, klu aku x silap c jij ni junior aku masa di uitm. klu x silap la;D.

beaty said...

suda kawin c ilya..congrats sama dia!!!

cinoidotcom said...

Misya,

oayaka. aku silap lah tu aku igt dia ums


Beaty,
yabah sudaaaa

Ad's mom said...

Ko x kenal sm c lian?kn satu kml dlu....

-ilyannur- said...

nda kami satu uni bah cinoi. satu matrik ja ehehhee. tq datang ah. nanti wedding mu jgn ko lupa jemput

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....