Wednesday, January 12, 2011

Jom shopping di Jipaban!!!

“Selamat datang ke shopping mall terbesar alamaya!!! Jipaban!!” (klik dekat perkataan Jipaban tu)

Hello fashionista dan shopaholic sekalian,

sudah jadi trend bukan saja para remaja muda mudi, tapi semua peringkat umur yang sudah pandai membaca, dan mempunyai online banking dan yang pandai bershopping, untuk ONLINE SHOPPING. online shopping ni addictive, sejak awal tahun 2009, pagi-pagi masuk kerja the first thing i do is browse online shopping, thru 1 or 2 online shopping directory yang rata-ratanya semua blogspot juga.

tapi kali ini, yeehaaa, terdapat satu website baru yang seakan-akan satu shopping mall yang besar di dunia nyata. ini ialah shopping mall di alam maya, nama di JIPABAN! http://www.churpchurp.com/cinoiqilavigne/share/jipaban-onlineshoppingmall

para owner online boutique adalah berhimpun di Jipaban, supaya kita kita ni yang para fashionista dan shopaholic ni mudah untuk shopping. semuanya ada disini.

  1. all you have to do, is register first as a shopper. and kalau kamu mau buka butik juga pun boleh, register as a retailer! mudah bukan. (rujuk bulatan merah)jipaban1
  2. lepas tu boleh browse by category, ataupun by shop! aduh mudah nya la hai nak cari barang yang kita mahu shopping. (rujuk bulatan merah)

jipaban2

boleh la mula di sini –> http://www.churpchurp.com/cinoiqilavigne/share/jipaban-onlineshoppingmall

dan sekarang sudah boleh mula bershopping pada bila-bila masa! ayuh! jangan kasi lama!

 

Love,

Cinoi

1 comment:

Sabahan Bloggers Club said...

Salam kenal.
Waaaaah. Ni bolehlah shopping untuk raya cina kan? Senang sekarang ni, shopping online ja. Tidak payah keluar rumah.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....