Friday, September 9, 2011

Handbag Raya Sebenar

 

Ingat lagikah anda entry berkenaan handbag di SINI.

Ya. Saya kembali semula ke butik itu. Dan handbag itu masih ada lagi ngehehehehe.

Tapi saya berubah fikiran. Saya tidak beli pun beg tu. Awwww. yes. Sebab saya terpandang beg lain yang dengan instant menchuri hati saya. Bersama dengannya promosi hebat lagi. Iaitu sepasang beg berserta seutas jam dengan 1 harga yang menawan hati.

Tapi untuk promosi itu, kena swipe kredit/debit card Maybank. Mesti Maybank. Last minit juga aku beli beg+jamtangan tu. Sebab aku tiada kad kredit Maybank (tiba-tiba memikirkan kan convenient kalau ada kredit kad maybank hehe), jadi harus tunggu sampai duit dalam akaun Maybank berisi, baru boleh swipe Maybank debit card.

3 hari sebelum raya baru masuk gaji. Jadi barulah dapat beli. Finally.

Apa yang menchuri hati aku ialah warna, dan ala-ala keychain bentuk love blink-blink yang tersangkut di beg tu.

Hal lal lahhh, macam twisties!

Irresistible.

beg guess

dan jam tangannya pun ada blink-blink yang tidak keterlaluan.

jam guess *kualiti gamabr cap ayam, pakai camera phone saja.

Setahun, hanya sekali, merayakan hari yang mulia ini. Terima kasih Tuhan atas rezekiMu.

 

Love,

Cinoi

5 comments:

Unknown said...

yeah.. hari raya handbag baru.. :D
cantik!2x..

Aki said...

si Aki sudah duga ko nda beli tu.. hahaha..

Just said...

uisehh.. cumil jg itu beg.. :)

beaty said...

aik tu beg..biru2 kan..hehe beli satu dapat jam...wah c cinoi..

Cinoi said...

Aki,
yaa people shud hv guess

Beaty,
bukan beli beg dapat jam. beg n jam tu kira 1 set.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....