Tuesday, March 25, 2008

ehem ehem

to someone,
named saiful @ bdk klntn @ dumb-ass @ whatever-name-ur-father-gave (so pity of ur father having a son/daughter like u), or whoever out there..

i know u are out there..stalking..dan cuba untuk menjatuhkan saya..for ur info, i am getting stronger, and if u think shouting at my Cbox would make u feel better and making me worse, u are totally wrong and and and perhaps stupid too..if u are man enough, then show urself..

sedikit pun saya tidak lah tergugat dengan kata-kata bodoh daripada anda..sebab saya amatlah tidak peduli terhadap kata-kata orang seperti awak yang saya langsung tidak perlukan dalam hidup saya..ataupun tidak lah saya meminta duit awak, mahupun duit ayah awak yg sangat kasihan kerana memiliki anak seperti awak untuk mengarut di dalam blog saya ini..

saya menulis ini bukanlah kerana peduli dengan kata-kata awak, tetapi kerana menghormati rakan-rakan lain yang juga membaca blog ini kalau2 mereka terbaca ayat bodoh awak itu..


jika kerana blog saya ini, duit awak yang ntah ada atau tidak tu semakin susut, sehingga menyebabkan awak mengarut dan mencarut di blog saya ini, sila lah nyatakan sebabnya..

saya tidak ada sedikit gusar, risau, sedih, marah, geram, gembira, atau apa-apa juga perkataan yang menunjukkan apa-apa perasaan akibat daripada penulisan awak itu..saya tidak mengganggu hidup awak, ataupun meminta duit mak bapak awak yg sangat kesian kerana memiliki anak yang seperti awak itu....

di era zaman moden ini, dengan keadaan awak yang sudah bijak untuk mencari dan membaca blog, saya tidak sangka otak awak masih lemah lg (mungkin perkataan bodoh lagi baik), dengan memberi kan shout yg sebegitu di Cbox saya..

sesungguhnya keadaan awak itu sangat la mengasihankan, rasa kasihan juga terhadap ahli keluarga awak yang tidak bersalah kerana memiliki awak sebagai salah seorang ahli keluarga mereka..

dengan ini, jika ada rasa tidak puas hati, sila lah beredar dari blog saya, sekali lagi saya nyatakan ya BLOG SAYA bukan lah awak..saya akan sesuka hati menulis apa-apa yang menurut pandangan saya..atau terlintas di fikiran saya, atau mana2 jari saya rasa ingin menekan keyboard ini, kerana halaman ini saya telah daftarkan pada blogger..saya daftarkan sendiri, tanpa meminta sesen pun daripada awak yang sangat kasihan ini..

akhir kata, segala yang buruk itu datangnya daripada saya, dan yang baik itu datang dari Allah s.w.t.


p/s-kpd rakan2 pembaca, maaf Cbox shout saya ditutup buat sementara waktu...

1 comment:

Ko TAu AKu SApe said...

bodohnyeee..
sape punye keje tuh..
baik ko jgn promote dlu blog ni kat frenster..ko bgtau org yg ko trust je..
pehal la manusiaa..xde kejela kot..
xpon dia nk daftar blog gak,tp xtau cmne..
hahha...

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....