Wednesday, March 9, 2011

What happen when a 12 years old know how to tag people’s name on facebook

I used to live in Kuantan dulu, around 2007 and 2008 la. Housemate aku is my 3rd kakak Kak Line (Hazline), her husband and my nephew Iwan, my niece Erin.

Ini from Iwan’s facebook.iwan

Baru belajar macam mana warnakan biru nama orang dekat status???? Bukankah sepatutnya “baru belajar macam mana tag nama orang” kah?? Dush! Gagagagagagagaga

Ini pula tadi, dia tag keempat-empat orang kakak saya termasuk saya sendiri.iwan 2

iwan 3  hahaha, makin asyik plak budak ni main tag nama orang.

 

Aunty Noi rindu iwan & Erin tapi Aunty Noi tidak dapat tinggal sana dengan kamu ya,

Cinoi xo

p/s:- Nak pakai smartphone. Just upgrade your line and get iPhone4 here

7 comments:

Kreatifbuzz - Kid said...

hahaha..cantik tau tu alasan "baru belajar macam mana tag nama orang"..

abis la lepas ni suma mok di kasi birunya..haha

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

tag ada makna tu..hehee

Lina said...

wuahaha..tym br blaja dia tag satu urg ja punya nama..suda tau, dia tag smpai 4-5 org, suda pandai btul nnt, habis dia tag suma dlm frenlist..hahaha..

budak skg makin bijak..haiya..scary la..

CinoiLavigne said...

Kid
Full blast mngasi biru nama

Syarifah,
Biasa lah ni bdk2.

Lina,
Gila men tag sudah ni budak

Heidi Shafiq said...

hahaha.. comel la korang.. :)

CinoiLavigne said...

Hahaha my nephew n niece n kakak sume camtu hahaha

beaty said...

wah buli tahan..ketagih suda ni..wah dia bodek ko tu kan...erm sa jarang suda buka FB ni

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....