Monday, January 12, 2009

impresi lagi.

setelah mengerjakan rambut hingga pendek sekali.
saya dilemparkan pelbagai komen.
ada yang seronok.ada yang kurang seronok.
tapi rata-rata, saya sangat seronok mendengar komen yang pelbagai itu.
rasanya, perlu kah siapa-siapa dapat hadiah untuk komen terbaik?
mari kita lihat komen-komen dan impresi mereka.



Syauqi,
suka.ada kelainan tp masih ada persamaan
nampak ada sket gila la.dgn baju kurung.tp rmbut mcm tu.rebel.yargh!!
________________________________________________
SIs Lyn (kakak ke3)
mungkin cina yang mengunting tu kan mabuk
________________________________________________

erin (my 5 years old niece)
aunty noi pendek dah rambut dia mcm boboi (boboi nama pggilan utk adik lelaki saya oleh nieces n nephew)

nape dia gunting gitu
tak lurus lah rambut
tak sikat lagi tu
maleh (malas) dia ni
______________________________________
Yaya (my 6 years old niece)
(tidak berkata apa lantas trus menyanyi "nanananananana.i wanna start a fight!so what!i am a rockstar.i got my rocks moves..")
______________________________________
sis lyne(kakak ke 4)

rock la bah kan rambutmu.
______________________________________
kay
noi, berani u potong rmbut pendek.hehe.wa salute la.
nice hair bro.
______________________________________
Fionahafiz
the baju kurung makes it more kewl.

______________________________________
sarra
cool abes rambut ko
______________________________________
shiro
mcm minah jepun je aku tgk.sbb mata mu sepet kot.
______________________________________
Wulan
Wo.rambutnya mirip bunga citra lestari.that’s cool.
Rambutny keren lho.Cool.
________________________________________________

Po
rambut baru ka ko.perghh ala2 pink gitu
________________________________________________
Rul
wow ! new hair style .. nice ^_^
________________________________________________
Amy Melissa
I Loike
________________________________________________
Gejek

pergh.mcm bini beckham.kalau kaler lg besh.
________________________________________________
Rakin
weh hudoh rambut.nak jadi jangtang ke hahahha
________________________________________________
Stefenie

vass.gila stylo.
________________________________________________
Aza
pendek gila tu
perasaannya hebat ka?
________________________________________________
En.Hud (ex-boss kt kuantan)
nape rmbut awk g2????kuat g club niii
________________________________________________
nisanyn

aku ske rambut hg yg dulu lagi
________________________________________________
ismawati ismail

cantek2..
maok d engkah gel la baruk stylo ho
________________________________________________

marya

owh..
mcm sik caya jak
mesti nampak makin tggi
g jadi pramugari jak nun
________________________________________________
Farah
Cantik rambut baru ko cinoi
________________________________________________
yana

ko asl potong rambut..
ko nie..
nasib baek ok..
________________________________________________
Nashrex

rambot ko...fuh. Dasat
cam rambut katun2 jepon..hoho
________________________________________________
hajime
wah.ayuh ke shopping complex.kita mengurat aweks
______________________________________
shaf
Wah.. rambut baru u menyerlahkan ke"emo"an dan ke"rock"an u la... hell yeahhhh!!
______________________________________
Totin
rambut baruuuuuuuuuuuwoooo cunnn doooooooo
________________________________________________
Chii
tgk pic close up rmbt ko. blur. tp highlightts(?) tu still nmpk, pastu tajam2..emo!
________________________________________________
Ieyna
apa sudah jadik pd rambut mu cinoi...syg nye...huhuhuhu...oooo....imej 2009 ek... :p
________________________________________________
Anonymous (aku dah tau siapa)
wah klerz rambut...ko hingat ko cntik buat cam gitu..lagi cantik ayam jantan punyer rambut...original lagi..ala2 posh nyer rambut la...itu baru stakat bijik kelintit posh nyer rambut la, jgn nak beranganz...
________________________________________________
Nieja
wowwwwwwwwwww
da potong rmbut..
________________________________________________
Emi
Caya la cinoi..kool
________________________________________________
Azie
rambut baru lawa oi.
________________________________________________


ya.itulah komennya.
saya rasa komen terbaik adalah Yaya, my 6years old niece.
kerana dia tidak berkata apa, lantas terus menyanyi.
kool.
\m/

7 comments:

sarra said...

wahhhhahaha
byk gile komen
ape nk heran org kate ape kan
janji kite suke
kite bahagia
tul x?
u rock!!!!!!

Qi_Cinoi.Lavigne said...

sarra,
wahaha.yela.
aku kan ko tau la.xpeduli org nk kata.
sbb tu ada komen yang aku x suka pon aku letak gak kt cni.
hehehehe

Gejek said...

wahaha..aku tumpang gelak gak..kasi tambah ko punye komen..

FionaHafiz said...

sepa yg memberi komen ttg berbaju kurg tu..
sggh membina la komen beliau

Totin Jamain said...

tapi i ske
kenee do ngan u
nampak u brutal sket
ala2 zoela kat cite cinderella tu
ahaaa

nieja said...

eh totin pon tgk
ke cite cnderella?
hahaha..

tp komen dr anonymous
terhebat kot wkakkaka

Qi_Cinoi.Lavigne said...

fionahafiz,
ya!sgt membina.
tidak perlu fikir untuk baju baru.

totin,
yela.
i pon suke doo.
hehe.
thanx!

nieja,
ahaha.kantoi.sume pon tgk sindarella tu.

mmg anonymous terhebat.bodoh DIE TU!

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....