Tuesday, July 17, 2012

Barang Bagus

 

Kemarin masa scroll news feed facebook, aku jumpa barang bagus si Aima share di wall nya.

carta ramadhan

Carta Ramadhan.

Mentioned di facebook itu sesuai untuk kanak-kanak berumur 9-12 tahun. Which aku rasa applicable juga untuk orang dewasa. Ini lah masanya kita mau tengok pencapaian kita kan. Sukat.

Jadi, aku mahu guna ni. Aku buat template dia sendiri di excel, dan akan guna ini, untuk monitor diriku. Kadang-kadang kita kena guna crazy methods untuk dapatkan apa kita mahu, jadi ini tidak lah crazy sangat malah sangat berguna lagi.

Untuk lebih fun, ajak beberapa orang kawan/family, dalam satu circle, to compete. Tidak salah kan berlumba untuk benda bagus. Nanti di akhir rancangan, di akhir Ramadhan, kita review. Comel begitu kan.

Selamat mencuba. ;p

 

Love,

Cinoi xo

3 comments:

Misya Mialen said...

bagus pula ni noi. ba aku sdh save ni. mau ltk jg d wall rumah. hihihih

Unknown said...

bagus jgk ni, boleh tau jgk berapa hari kita cuti. senang mo gnti posa nnt.hehe..

Cinoi Lavigne said...

Misya Malen,
bestt kan. bikin siukk

Anne,
Iya utk reference

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....