Friday, December 31, 2010

Happy New Year 2011 [Part 2]

mula-mula sekali kita review balik azam saya haritu http://cinoibeetlesv.blogspot.com/2010/01/letter-to-twenty-ten.html

lepas tu kita tengok mana yang accomplished. wahhh! 1 saja, ultimate punya accomplished la memang, yang No.7 i quit my job twice this year yahoooDOTcom. tapi banyak lagi yang tidak accomplished, itu tidak termasuk azam yang tahun-tahun lepas punya tahun lepas yang baki bawa kehadapan punya azam. adoi~~~

pada tahun ini saya telah

  1. quit my job dan bertukar kerja selama 2kali, itu pengalaman yang awesome,
  2. pengalaman jobless yang awesome,
  3. mula proses peng’clash’an dengan Syauqi pada bulan May kot :’(
  4. hanya pergi terbang ke Semenanjung sebanyak 2kali iaitu bulan Februari dan November,
  5. kami sekeluarga berpindah ke rumah baru Teratak Bonda namanya,
  6. pertama kali photoshoot wedding ceremony sebanyak 2kali, dan sesi photoshoot mini konvokesyen sekolah-sekolah tadika seluruh kk (wah ini macam accomplished No.3 http://cinoibeetlesv.blogspot.com/2010/01/letter-to-twenty-ten.html )
  7. best friend saya kahwin (Mimi Fiona), dan kakak saya kahwin (eh eh ini pencapaian siapa sebenarnya)
  8. yang lain boleh la baca blog saya sepanjang tahun 2011 (sebab saya pun rujuk blog juga), rata-rata perkara yang penting-penting semua ada direkodkan. tapi nampak sangat tahun nothing much i accomplished based on kuantiti blog post berbanding tahun-tahun sebelumnya.

oleh yang demikian, azam saya tahun ini ialah tidak mahu membina atau membuat mahupun mengcreate apa-apa azam! jyeahh! sebab, bagi saya tidak perlu tunggu tahun baru untuk sesuatu, kalau mahu, terus buat, it is now or never aisehmen. i got fucking 365 days mann why wait for new year, cewahhh apa aku merepek ni. tapi aku akan ada wishlist juga la untuk tahun 2011, tapi bukan azam ya. tapi taktau juga la, tengok lah tahun depan nanti macam mana. i just really hope for the best in everything, who doesn’t. kan? hmmmmm.

anyway, Happy New Year everyone, sambut di mana?? sambut dengan siapa??

Love,

Cinoiqilavigne xo

[This is an auto-published scheduled entry]

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....