Wednesday, December 29, 2010

Happy New Year 2011 [Part 1]

sempena new year, marilah kita sama-sama lihat, apa yang mereka google kan sehingga sampai ke sini. ok. bunyi macam tiada kaitan pun New Year dengan ini kan. ah. itu memang sengaja cari alasan untuk memulakan entry ini. sempena new year konon. please dong cinoi. ya lah, sudah 29haribulan ni, harus ambil semangat-semangat New Year tu sedikit demi sedikit.

this is recently

this one from nuffnangnuffthis one bukan dari Nuffnang, dari statcounterstat

this is all time;-

yang ni dari blogger sendiriblogger 

what i noticed from my feedjit everyday, akan ada orang google Cinoi. dan juga yang paling top, orang google SAD dan sampai di blog ini owh please dong ma, blog ini sepatutnya jadi blog gembira. bukan blog sad. setiap hari ada google Sad, Sad Picture la, aduh emo sungguh bunyinya yang mana blog ini sepatutnya blog gembira. gembira. gembira. happy. happy. happy. hah ambik kau taip banyak-banyak supaya orang google Happy pun boleh sampai ke sini.

anyway, thanks untuk yang meng’Google Cinoi sepanjang tahun 2011 ini. apa kamu cari saya pun taktau. sepatutnya kamu google Haniz Zalikha ka, Tun Dr Mahathir ka, Datuk K ka, Siti Nurhaliza ka, kemalangan bas ngeri melibatkan pelancong Thailand, atau kes rasuah si polan dan si polan,atau “Avril lavigne akan keluar single terbaru tak lama lagi What The Hell”,  atau “gosip artis kekwat”, atau, “pancaran laser”, atau “Malaysia vs Indonesia”, atau “Serangan Coli Laser Julia Perez” whatttt??? apa tuh? hahaha. don’t you guys read, si Julia Perez ini kononnya mau berpakaian seksi malam ni, sewaktu Malaysia menentang Indonesia kononnya mau mendistract pemain Malaysia dengan laser ciptaannya sendiri. laser la memang. hahaha. opsss. sibuk saja i bergosip. mari balik ke tajuk asal.

ok. keyword yang di atas semuanya logik-logik belaka, except “Ciuman Suami” apa tuhh, i never blog apa-apa pun tentang Ciuman Suami atau Isteri, atau Ciuman Suami Isteri, bercumbu mungkin pernah di blog kan oleh aku hahahaha. lagi satu “Baju Tari Melayu”??? tiada-tiada! tiada jual sini, cari tempat lain ya. yang mengeSearch Mimi Fiona tu, url blog dia fionadeadlylove.blogspot, dia sibuk tu sekarang prepare untuk kedatangan si April babynya ok.

thanks everyone. Tahun depan jangan lupa google lagi dan datang lagi ya (ceh sebut perkataan Tahun Depan supaya konon ada kaitan la entry ni dengan New Year)

anyway, (ok dah 2kali guna perkataan ANYWAY untuk memulakan perenggan, lemah betul), i sudah pernah blog kan tentang keyword ini di sini http://cinoibeetlesv.blogspot.com/2010/04/youve-got-to-embrace-chaos-that-way.html 

New Year is around the corner bebeh!

Love,

CinoiLavigne xo

p/s:- sampai 2kali update blog hari ni, ala biasa la, festive season kan ;p hihikss (takda kaitan) http://cinoibeetlesv.blogspot.com/2010/12/school-holiday-almost-over.html

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....