Saturday, December 11, 2010

:(

Semalam kita tidur everything is fine. Bila kita bangun tiba-tiba sesuatu terjadi. Kita sentiasa tidak tahu apa yang hari esok hidangkan buat kita.

I'm working today (saturday) when I received a text from my sister in Sandakan, telling me my cousin, kak Jijah anak uncle Bihaki pass away ketika melahirkan. Both her and the child pass away :( sedihnya begitu kan?
She was not actually my cousin, her father yang kira my cousin jauh, so dia ni kira my anak saudara la..tapi sebab faktor umur, saya panggil bapa dia Uncle Bihaki, and dia, Kak Jijah.
Walaupun mereka ni kira saudara jauh, tapi saya tetap sedih dengar berita begini, rumah mereka ialah lorong yang sama dengan rumah lama saya di Taman Rimba. Saya kan memang cengeng, sekarang tengah menahan airmata la di office. Tak dapat saya terima cerita-berita sedih begini. Betul-betul tak sangka kan.
Anyway, al-fatihah for both them.

Love,
Cinoi
Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....