Monday, November 3, 2008

01 november 2008

syukur alhamdulillah.sudah 23tahun Tuhan memberi nikmatnya.aku masih segar bernafas.

terima kasih untuk yang mengucap selamat.

fon (call n sms)

1. Syauqi
2. Shiro
3. Suhaimi Kassim
4. Hajime
5. Shaf chenko
6. Sara
7. Sis Lyne
8. Sharullizam
9. Sis Misah
10. Cure Treat Saloon (salon tetap saya in Batu Pahat, offering me 50% for any service)
11. Ainul Afidah
12. Ismawaty
13. Mona
14. Norman


frnster

zubaedah
heryyan
ms sizuka (bday kami sama)
tompoq
orange's
yuzairie
lisa
mohd rosli
faiz @ panjang
a_1_n
yatie
Mc ycrie
kay
rizalmat
niyzah
miaw
dean hafiz
norman
blackrose @ marya luhat
norfaridah
iqashikuki
amy melissa
syefa
emi

yang terawal (sms)

matwe (sangat awal)
marya (awal)
payer (awal 3minit)


yang sengaja lambat
zira


blogger
hajime
sara
azie
totin

*edited
facebook
DJ (diana juniza)
aza
*end of edited by 4nov

dan mekaseh kepada syauqi.yang meniru idea saya.dan merancang bersama fionahafiz untuk surprise buat saya.dan terima kasih llew n nisham too.mereka bertiga hadir!


ona n nisham ajak lunch d secret recipe.lepas order makan, aku bengang.sebab aku tengok semua pekerja secret recipe menyanyi lagu harijadi.aku pikir dalam hati "babi, sapa pulak yang sambut birthday di sini ni!!!!" aku memandang sekeliling dengan perasaan iri hati.aku tengok meja belakang, uik, tiada orang pun.mereka itu menuju ke meja kami, aku masih tidak pasti, sehinggalah melihat kek itu sendiri, dan mendengar mereka nyanyi chorus "happy birthday to cinoi" oh!untuk aku!! yeehaaa! untuk aku.


oh syauqi, wish u were here.

*********************************************************************************

edited:
dan yang special juga.sara buat entry khas untuk aku di blog dia.khas untuk aku ok.sory sara, aku kol ko pagi tu.ko bz.lepas tu aku gi interview.pastu g jalan.trus bz smpai malam.sayang kamu.klik di sini.

oh, blog dia private.untuk yang tidak dapat buka.ini dia taip.aku copy n paste saja.

"Happy Birthday to YouHappy Birthday to YouHappy Birthday to CINOIHappy Birthday to You"to CINOI : weh..ko dah besar.jgn wat prangai cam budak2 lagi.Keje bebaik tau.Kumpul duit byk2 then pegi haji.wakahkahkah.Aku xde ngan ko tuk celebrate besday ko ngan kek.Tapi ikatan persahabatanantara kite wat kite rasa dekat je...ewahhhhhhhh..Kuang2..Interview bebaik k..I miss u buddy...thanx for calling me juz now.Dah hotlink kasi ko free call arini,pandai2 la ko call aku lagi pasni erk.

11 comments:

Anonymous said...

aku br perasan..
aku tiada pon wish kau..
ahaha~

owh..rindunya ngan hafizku~

Cinoi Lavigne said...

fionahafiz,
bengong.kau hadir!

VanLy said...

hahaha
happy birthday..
ko tua suda kan
hehe

Anonymous said...

hikhikhik..

copy paste plok eh..

xpe2..aku halalkan...

lunch hour....jom makan...

Cinoi Lavigne said...

vanly,
tq.blum tua.cuma 23 thn jak bah.

sara,
makan.burp.knyang.mekaseh!

nieja said...

hpy blated bday dear
sory lmbat wish
i busy gile.
onlen pon kjap2
sbb tenet buat hal haha..
btw, hpy bday dear

Cinoi Lavigne said...

nieja,
its ok dear.thanx!muahs!

nieja said...

eh i cilok pic u aritu
ltak kat blog haha

Cinoi Lavigne said...

nieja,
baiklah!

Anonymous said...

cinoi,
klik kanan,
tekan copy,
klik tempat yang mahu diletak,
klik paste,
edit sket..mmg pasangan ini ada idea yg sama..huk huk

Cinoi Lavigne said...

lazyyan,
wah.galak kamu ya.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....