Sunday, June 8, 2008

lagi lagi makan

saya baru pulang..

dari shopping barang makanan..

macam2 saya ambil, tuna mayonaise, koko crunch, susu..
bla..bla..bla..

and again saya pergi lagi ke Big Apple, beli 6 donut...

tapi saya tidak perlu risau pasal berat kot..

sebab mengikut ketinggian saya ini, BMI saya lebih kurang 19..iaitu dalam range ideal weight..

lagipun setiap hari selepas kerja, saya melakukan satu aktiviti ni, hehe, nantilah saya ceritakan ya..sebab baru 2kali pun saya melakukannya...

k la..tiada gambar ya..semenjak hilang fon ni, saya tidak banyak memikirkan tentang blog ni...serasa seperti tiada mood langsung...

rindu b saya sangat-sangat..saya sedang menunggu panggilannya...

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....