Wednesday, February 16, 2011

Sabah Vs Johor FC

Selamat menyambut Maulidur Rasul kemarin ;) dan kemarin ialah hari cuti. Saya membuat perkara yang tidak dirancang iaitu ke stadium likas untuk penonton perlawanan MSL antara Sabah dan johor FC. Kenapa saya bersetuju apabila diajak secara tiba-tiba? sebab saya suka membuat perkara yang saya tidak pernah atau jarang buat sebelum ini. Seronok rasanya.

So, this is the crowd. Pesanan aku: jangan tertipu dengan gambarMSL SAbah vs Johor fc 2

Antara yang dapat di capture. Too bad aku tak bawa lense yang sepatutnya huahuahuahua. MSL SAbah vs Johor fc 3MSL SAbah vs Johor fc 4

Result: Sabah kalah O-1. Woahhh Sungguh tidak best betul, sudah la ini first time aku pergi tengok Sabah main. Haishhh.

MSL SAbah vs Johor fc 1

Itu saja. Assalamualaikum!

Love,

Cinoi xo


p/s- mungkin kena minum milo kan, minum milo anda jadi juara di sini --> http://www.churpchurp.com/cinoiqilavigne/share/milofuze-jampack/ jam pack your friends!!!

1 comment:

beaty said...

soik owh c cioni..mcm mau pigi pula..frankly sa inda pernah pigi tau ni

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....