Friday, February 18, 2011

JamPack your friends in a milo mug??

(Refer http://cinoibeetlesv.blogspot.com/2011/01/minum-milo-dapat-iphone-magic-kan.html )

Untuk hilangkan sakit kepala di office, selalunya aku main game, untuk distract dari stress la. Selalu aku main game yang light-light saja. Lately aku memang main game Milo JamPack ni, mana la tau boleh dapat hadiah.

Caranya click di sini http://www.churpchurp.com/cinoiqilavigne/share/milofuze-jampack

Lepas Join, kamu akan tag kawan-kawan kamu dulu! the more the merrier kann. Sebab kawan-kawan ni la yang akan kamu JamPack kan masa main game tu nanti, macam iklan Milo di TV tu, yang ramai-ramai Sumo tu masuk dalam satu kereta kechil tu.Milo Jampack

Then akan ada 3 tempat yang kamu kena jampack kawan-kawan kamu ni, di Bus, Elevator, dan di Milo Mug. hahahahaha. seronok ni light-light game nya dan boleh dapat hadiah lagi, if you are lucky, free-free dapat iPhone, or iPad, even PS3, and Macbook sapa bagi kann??Milo Jampack 2Kawan kamu akan berbentuk macam puzzle-puzzle yang kamu kena susun dan jam pack kan dalam masa seminit, lebih cepat lebih banyak score. Funny!! Macam main susun puzzle!

Lepas tu. boleh lah pilih hadiah kamu ya!! Who knows you gonna get luckyMilo Jampack 3

Untuk select prize ni kamu kena ada POP codes, iaitu code yang kamu dapat semasa membeli Milo Fuze,atau apa pun jenis Milo. Boleh la layari di sini http://www.churpchurp.com/cinoiqilavigne/share/milofuze-jampack untuk mengetahui lebih lanjut.

Selamat bermain dan menang hadiah!!!

Aku sedang addict main ni, geram selagi tak dapat susun puzzle tu selagi tu aku tidak stop main nehhH!!!

1 comment:

beaty said...

owh rajin nya c cinoi nu buat advert post

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....