Thursday, February 24, 2011

I finally made it

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum and hello all!! cewah.

Hmm. camna mau mula ni. Hermm. Begini, dulu saya ada setup 1 blog untuk jual pre-loved item saya yang moslty sudah habis dijual currently. Suatu hari, saya terfikir untuk membuat sesuatu yang baru, supaya hidup saya kurang boring, dan supaya saya experience new things, and dapat extra income sikit-sikit.

Plan saya itu ialah untuk membuka online butik. Iya, online butik. Oleh kerana saya orang baru, cewah, saya harap kamu semua dapat menyokong saya dari mana-mana arah dan sudut sekali pun dengan apa jua gaya sekalipun sama ada tolong mempromosikan blogshop tersebut mahupun membeli sesuatu dari situ. Setakat ni belum ada banyak lagi item di sana, tapi ada lah for a start tu boleh la. At first saya memang mau tunggu cukup banyak gila stok dulu. Tapi kalau begitu saya akan jadi bertangguh. SO saya mulakan sikit sedikit dahulu dan akan ada pembaharuan dan penambahan di sepanjang jalan nanti la.

Sesiapa yang menjadi follower/reader blog KindlyUnspoken ni, akan layak mendapat diskaun jika memfollow juga blogshop tersebut, ok! Follower Kindly Unspoken adalah layak mendapat diskaun, just mention your google or blog id so i can recognize you! thankssss!!

For your info,I am not expecting any negative comments right now, positive and constructive comments are allowed!! I need a positive vibes around me ;)

So ini lah url nya http://shopaholic-instinct.blogspot.com/.

Thanks.

Love,

Cinoi xo

2 comments:

Zurina J. said...

Uiseh! Saya sukung bah....Saya sukung dengan meberi semangat!!!
Cahyo²!!! :)

beaty said...

gud luck cinoi keep it up

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....