Wednesday, December 8, 2010

Entry Pagi

tajuk entry hari ni terang-terang tiru blog bini kedek (http://binikedek.blogspot.com/) punya entry pagi ini. hehe kesian dia, kalau saya masih di Bintulu kan, ada juga kawan dia mau girls outing gitu.

fifth day kerja (isk ni pun bunyi macam tiru bini kedek punya entri hahahaha sorry ila), semua masih tenang, i mean belum banyak kerja lagi, tengah perlahan-lahan take over dari previous engineer ni, nasib baik kakak ni ok.

hari ni betul-betul rasa macam isnin sebab kemarin cuti. tapi saya tetap jadi orang pertama sampai office ouuraidaaaa!!

sangat-sangat mengantuk hari ni, tu pun nasib baik saya sudah lepaskan tanggungjawab ambil kakak and abg ipar saya di terminal semalam kepada En.Jay, kalau saya tunggu juga dorang sampai until around 1am, mesti malas gila berat mata mau bangun. ini pun sudah cukup mengantuk. attire hari ni biasa saja, seluar hitam, kemeja belang-belang, and tak pakai high heels sebab mengantuk bangat. last monday saya pakai dress pergi kerja, sebab malas iron baju yang perlu di iron.

ya. hari ini saya tak pakai high heels pergi kerja sebab mengantuk.

anyway, kerja saya as a planning engineer di sini ialah akan selalu di office (most of the time at the office), so ini peluang untuk pakai cantik-cantik pergi kerja instead of green coverall. saya sedang mula sikit-sikit, my mission is pergi kerja nampak macam fashion designer  atau magazine editor tapi sebenarnya bukan. hahahaha. boleh ka tu ah?? memang saya suka over teeeheeeeee.

Love,

Cinoi

2 comments:

Sheila said...

ya..memang kau over tapi tidak mengapa. haha

aku masih boring di bintulu seperti biasa. sudah aku beli mesin jahit untuk aku main2 jahit baju ariana.

nanti sudah pandai, aku jahit baju orang besar pulak.

tapi semua masih angan-angan sebab mesin tu belum keluar lagi dari kotaknya.

b u k a n s e s i a p a said...

wah..planning engineer ni msti paling terer wat cpm..;) kasik fening jek itu scurve+cpm..sape ntah yg cipta..huh!

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....