Thursday, April 1, 2010

hai april

hai. lapar gila. sekarang pukul11 pagi. hari ni tiada breakfast pun!~

eyh, sebenarnya ingin kabarkan ini saja

saya suda ada ini –> formspring

join la saya join jom. kita seronok-seronok. masih baru lagi pun. macam seronok kan.

kalau mau seronok-seronok mari lah.

kalau tidak mau seronok seronok tak payah la mari.

dah rasa tak suka, buat apa datang lagi.

selamat berjumpa kawan-kawan ;)

mood happy sekali. seperti hari-hari yang lain juge pun.

akhir sekali, saya jumpa ini

“Treat other as you would like to be treated, Karma’s only a bitch if you are”

untuk yang faham, kamu memang bijak! untuk yang perasan, kamu memang kuat perasan! gagagagagaga tak comel sungguh.

bye. love love love. spread the love yoooo. if you only have HATE with you, you can borrow my LOVE, or i can even give you for free, because my life is overloaded with LOVE. i have a lot more in stock.

wah panjang sekali karutan di atas, padahal cuma nak bagitahu ada formspring sudah. bye betul betul. muah.

 

Love,

Cinoi xo

3 comments:

C@Rr0tSu$U said...

saya mahu quote itu.. mahu.. mahu... haaa.. sudah ambek...

Qi_Cinoi.Lavigne said...

bolehhh!!~~~

mesarra said...

“Treat other as you would like to be treated, Karma’s only a bitch if you are”

selamat datang april.ini bulan saya!!

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....