Monday, April 5, 2010

pelik tapi benar~

rutin pagi – blog hoping di blog kawan-kawan yang update. akan sedikit kecewa kalau mereka tidak update, wuiii kamu update la bahh cepat banyak-banyak!!!

jom main! macam ni, aku ada letak satu lagi link, di mana-mana entry yang agak latest-latest juga dalam blog ni, hahahahaha, cari la kalau jumpa! hahahaha macam main treasure hunt kan?!! cari la, cari la. link baru link baru yeah yeah link baru!~~

terima kasih kerana menjadi fan setia saya, setiap hari, pagi-pagi sudah datang jenguk-jenguk. woot woot wooty!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

minggu ini akan menjadi seronok sekali, sebab? anggota akan datang KK pada minggu ini, akan ada pen’shoppingan yang hebat sempena perkahwinan nanti, dan akan ada short trip spontan yang hebat juga, yabedabedu!!~

penshoppingan pada april adalah dilarang sendri kan? saya tahu, saya ingat tu janji saya, tapi ini adalah mesti, sebab sudah lama dijanji, kami akan jadi pengapit yang ramai-ramai nanti, masa kian suntuk. harus beli material kainnya segera. pengantinnya sudah mula panik kalau gadis-gadisnya belum beli kain lagi. haih.

selamat hari isnin. babai!~~

 

Love,

Cinoi xo

4 comments:

Akmad Toshiro said...

sapalah yang kahwin tu kan..maw taw jgk nie...

Akmad Toshiro said...

sapa lah yang kawin tu kan..maw taw jgk nie..huhuhu

mesarra said...

dah jumpa link baru yeayyy

Cinoi Lavigne said...

akey87,
my best friend

mesarra,
haha. best kan. aku dah tuka dahh url link tu. sebab ada penseyybokk dok godek blog aku, dorang xde life, aku tau la blog aku hebat.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....