Tuesday, January 19, 2010

sangat-sangat random

  1. work. headache. work. headache. kerja begitu sinonim dengan sakit kepala. suruh pergi enjoy, terus melompat! hilang segala penyakit.
  2. kenapa kena buat progress report every month, sedangkan progress macam haram saja. boleh tak kumpulkan sampai 2 bulan baru buat report? banyak sikit beza. sebab microsoft project sangat best.
  3. weekend hari tu superb. sampai rasa akan benci kerja sepanjang minggu ni. (hmm. bila masa pernah suka kerja?)
  4. kena buat report, pegi buat blog pula. cuba suruh saya buat blog cepat,pasti saya buat report.
  5. am missing something i can’t really define as what or who.
  6. kenapa Maxis suruh saya bayar bill sampai 2 kali sebulan? kenapa dengan maxis tu?
  7. kenapa orang yang saya tidak kenal suka provoke saya ya? kenapa? ada apa-apa yang saya boleh bantu?
  8. Can miles truly separate you from friends, if you want to be with someone you love, aren’t you already there?
  9. ra ra a a a rama ram mam maa gaga u la la
  10. bye.

IMG_0466

Love,

C

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....