Monday, October 29, 2012

Pendedahan Seorang Coach

Bismillah.

Tajuk nak propa kan. Ala ala laman gossip ;p

Pendedahan kali ini. Kenapa I mahu sangat share this with you guys. Kenapa I selalu offer Body Scan percuma menggunakan Tanita (http://www.cinoi.com/2012/07/tanita.html) Sebab boleh tahu 8 komposisi badan.




Here I share my Personal Wellness Evaluation Report untuk tatapan kalian. I start bertimbang selepas sebulan makan Herbalife. Dan sepanjang tarikh tarikh di bawah aku memang ambil Herbalife secara konsisten, cara makan Maintain Weight Program. Berbeza pengambilan dengan Program Lose Weight atau Gain Weight. Bonus, my health improved a lot, and I earn extra income, thank you Allah.



Ini ialah my Personal Wellness Evaluation Report

Rumusan 01.
23 June berat ialah 57.1kg dan 31 July ialah 53.7kg. Saya reshape in a month. Dan telah MAINTAIN 53 kg dari July hingga ke October.

Body Fat
Dari 26.2 ke 14.4




% Body Water Range
Dari 54% ke 62%




Muscle Mass
Meningkat dari 39 ke 43 ;) I'm under exercised and it is true, bersenam memang lah jarang sekali, but still di Normal range Alhamdulillah.




BMR and Body Age
Meningkat dari 1264 ke 1280 dan umur dalam badan semakin muda yoooo dari 24 ke 18. Believe me, I have customer yang umur dalam ic lebih muda dari saya, tetapu body age over 50years old, lucky them to get to know this earlier.

Visceral Fat
Dari 3 ke 2 ke 1 balik ke 2 semula but still in excellent range.
Untuk lebih faham semua data tu boleh rujuk gambar gambar yang I kepilkan ok.




Nah. Sesiapa yang berminat for free Body Scan dan mengetahui 8 komposisi badan boleh whatsapp/sms/call/bbm/email di 0177000171 cinoi17@yahoo.com facebook Cinoi Lavigne https://www.facebook.com/cinoi7

Dan ingat, untuk mencapai result yang bagus, consistency is important. Mesti konsisten. Okay? I still eat like crazy too.

Thanks for reading.

LOVE,
CINOI
- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

beaty said...

ini baru lah coach HL..

Mouren said...

Fuh! Coach yang hebat! Mana gambar terbaru ko ni sis? Mau ditatap juga hasil kerja karas ko ni. :)

Cinoi Lavigne said...

Beaty,
LOL. Show the best examples seja

Wyne,
Tiada lah kerja kerasss punn nii.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....