Wednesday, February 23, 2011

SmileY BaggY GiveawaY

I used to dream that I have a closet full of handbag. Untuk pergi kerja setiap hari berlainan handbag. Setiap occasion berlainan handbag, handbag untuk pergi jalan shopping, untuk tengok wayang, untuk lepak malam, untuk pergi party, untuk pergi orang kahwin, untuk kenduri, untuk pergi stadium tengok bola, etc. I do love online shopping, and online handbag boutique, other than handbag di boutique yang boleh pegang-pegang and try-try, sebab biasanya di online ni, handbag dia banyak yang rare dowh! Tapi realiti tv show sebenarnya aku hanya ada 2 handbag untuk pergi kerja, 2 lagi untuk jalan, dan 2 clutch untuk dinner.

Pergi party aku tak bawa handbag sebab lecehgilanakmampusnakpartykenakpeganghandbag. Dan aku jarang sekali tukar-tukar beg, aku akan pakai satu-satu beg tu sampai dia buruk gila. Lepas tu baru aku beralih arah. Setianya aku kan. Trust me.

And so, I’ve been tagged by Beaty, to win a bag, actually to join this contest.

How cool is that. Like bag for free?? Bagusnya http://www.cheqppjoy.com/ ni, butik Smiley Baggy II kepunyaan dia ni ada menjual banyak handbag yang rare dowh! Hahahaha (kelakar juga sebut “rare dowh” ni kan) So boleh la pergi tengok-tengok dekat fb dia, manatau berkenan.

Ok, i wanna tag them:-

Chii

Sza Sza

Wan Sajidah

Ayu Kamalia

Yana

the T&C is here, cekidaut!


Love,

Cinoi



5 comments:

Chii said...

okayy..later i cekidaut..i pun gila handbag ni :))

Ayesha Hadijah said...

gud luck keyh :)

Cinoi Lavigne said...

chii,
ok

i-sha
tq

beaty said...

harap2 ada chance menang ni

Unknown said...

noted..thnx for joining..good luck k.. =)

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....