Monday, March 29, 2010

birthday combo

 

HAPPY BIRTHDAY TO:-

 

Adik ipar Cinoi, Roshamimah 25 March1

from left: adik saya – Abang |Cinoi | isteri Abang-Roshamimah

 

Adik (adik bongsu) 26 March

3

 

 

Nephew-Muhd Iqhwan Idi 28 MArch

iwan 

 

birthday Adik dan Roshamimah adalah disambut serentak pada Sabtu malam yang lepas, sekali dengan majlis pertunangan tersebut ;) Muka kedua-dua adik lelaki saya (Abang dan Adik) agak berbeza kan? Saya tak tahu kenapa Adik boleh jadi hitam gelap selepas membesar ni, dulu, Adik la yang paling comel, kalau tengok balik gambar Adik masa kecil, ya rabbi tidak  percaya dan tidak mahu percaya. Berbeza sangat-sangat seperti kalau Adik mengaku sekarang yang itu gambar dia masa kecil, bisa polis heret pergi balai sebab cobaan menipu. hahaha. sanggat berbeza yang amat. oh ya, Cinoi tiada adik perempuan :) tiba-tiba mahu bagitahu. ah biarlah. yang penting saya tiada adik perempuan. kakak yang ramai saya ada ;)

2

Iwan tidak dapat celebrate birthday dia sekali sebab currently mereka dekat negeri orang. Kesian Kakak Hazline dan husband dan anak-anak tidak berkesempatan balik hometown sama-sama meraikan.

Apapun Happy birthday Adik, Ummi (Roshamimah), and Iwan, may God bless all of you, semoga panjang umur, murah rezeki, jadi anak yang baik. hmm hmm. tu saja. entry ini berakhir di sini. adios.

 

Love,

Cinoi xo

1 comment:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....