Monday, August 23, 2010

berita-berita gembira

mode: sedang menangis dalam ofis secara solo. habis meleleh hingus aku weyh. dah la memang selsema ni.

berita gembira 1: Junior aku maslianah pregnant lagi! anak kedua. aliyah saffiyah belum sampai setahun lagi kot.

berita gembira 2: kawan baik aku M (bukan nama sebenar) cakap dia mungkin pregnant. hahahaha. tahniah la.

berita gembira 3: amy melissa is now 5 month pregnant, the baby is actively kicking, isn’t that cool? her elder son, Abang now can puasa full.

everybody is having a baby (ceh bunyi macam ramai kan rupanya 3 je pon kawan aku yang sedang ada baby dalam perut, ke ada lagi yang aku missed??)

i am happy for my friends. aku tahu, bila aku cakap aku happy, ada orang di luar sana yang lebih happy.

bila aku cakap sedih, aku percaya ada orang di luar sana yang lebih bersedih dari aku.

bila aku cakap susah, ada orang di luar sana yang lebih susah dari aku. (ok apehal tiba-tiba tukar topik ni sebenarnya aku pun tktau aku nak cakap apa, gila serabut)

tapi seriously aku ada rasa sedih sekarang ni.

bye la.

bye.

Love,

CInoi xo

5 comments:

Anonymous said...

la tahzan - jangan bersedih

FionaHafiz said...

eh..
kau ni mcm prejudis saja sama kawan baik mu yang bernama M bukan nama sebenar itu. kenapa di ayat dia saja kau gunakan 'hahahahahaha' ah?

Hajime said...

dah dah...
baby bukan seorang...
(gubahan semula daripada bunga bukan sekuntum)
=op

b u k a n s e s i a p a said...

baby2 tu mgkin buleh mengubati kesedihan mu..

eh..err..anggap jela mereka akan jadik baby mu jua...;p

Anonymous said...

noi,jgn bersedih.
cepat2lah cari baby besar n kawen
;)
hehehe

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....