Monday, February 1, 2010

kegembiraan dikongsi bersama forever kamu kamu kamu

jumaat malam sabtu, malam sebelum dapat berita super gembira.

1

the next day. the day terima berita gembira.2

gembira kan dia? kami pun gembira. kamu kamu kamu pun gembira. Alhamdulillah berjaya mendapatkan apa yang dihajati, berkat doa semua. (oke ayat skema, kejap saya tuning jap)

ok sudah.

bukan mudah dia mau sampai ke tahap gambar kedua di atas (gambar ala tarian sumazau gagagaga) Sory la Po, aku ndak dapat tulis dalam english ni. nanti seja ko ajar aku ya. malu bah aku tulis English entry untuk kau, Sir Azrani woot woot!! tak sangka bff aku ialah orang yang betul-betul mau stick dengan cita-citanya. (Aza, harap-harap c po ndak terlampau bangga dengan entry ni) niatnya baguss betul, mau jadi pendidik. hahaha. susah betul mau ubah dia memang degil “po jadi la kau lain selain pendidik, belum rezeki mu ni!!” ya itu rata-rata dialog kami sama c Po ketika semua kabaran buruk dia terima. akhirnya semua jadi nyata!! rezeki pun sampai Alhamdulillah. Terima Kasih Tuhan. weehoo. Congrats! and untuk Mackenzie @ Ken juga (gambar Ken ada di sini –> http://cinoibeetlesv.blogspot.com/2010/01/hot-water.html )

The sharing of joy, whether physical, emotional, psychic, or intellectual, forms a bridge between the sharers which can be the basis for understanding much of what is not shared between them, and lessens the threat of their difference.

 

Dengan ini saya isytiharkan kepada kamu kamu kamu (aduh saya rindu kamu kamu kamu), minggu ini ialah minggu si PO, bermula dari Sabtu lepas.

 

Love,

Cinoiqilavigne

1 comment:

Chii said...

declared! wah...wish the same luck to all of us ^^ you you you and me me me

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....