Friday, February 26, 2010

Better remain silent, better not even think, if you are not prepared to act

heyyy..haii hahahaha (am excited about something)

kamu penat tak? penat?

ok kita terus ke tujuan asal.begini situasinya ok, kalau Cinoi diam, bukan bermakna Cinoi takut.
ok la, random fact pasal Cinoi, dia takut Tuhan, dan seterusnya dia takut daddy dia saja.
so lain-lain jangan berangan nak ditakuti oleh Cinoi. boleh dapatkan testimonial daripada kawan-kawan cinoi yang sudah bersama lebih 12tahun, ataupun yang baru bersama, kurang dari 4 tahun. kalau yang setakat kenal begitu-gitu saja, jangan cakap kau nak kenal Cinoi, you knows nothing! nothing.

kemungkinan sebab-sebab Cinoi diam:-

  1. diam mungkin jawapan terbaik untuk orang bodoh. yalah kalau Cinoi cakap pun, orang bodoh tak mungkin faham. baik Cinoi diam.
  2. diam ialah sumber kekuatan yang hebat (Lao Tzu yang cakap)
  3. Cinoi tak tahu nak menjawab atau melayan perkara bodoh macam tu, sebab terlalu rendah untuk Cinoi capai di bawah tu. rendah sangat akal nya.
  4. Cinoi sangat busy dengan life nya yang happening, sangat-sangat busy, banyak perkara yang perlu dilayankan, difokuskan, dikerjakan, dienjoykan berbanding dengan perkara bodoh kamu yang hari-hari kamu serang bertubi-tubi kamu tiada life ke weyh. serius Cinoi busy, betul-betul tiada masa terluang untuk semua bodoh kamu tu. sekarang mungkin masanya.
  5. atau yang paling penting untuk kau take note, Cinoi mungkin ada rancangan yang lebih hebat lagi, kau ingat Cinoi nak diam kalau orang kacau dia. treetttt!! you are wrong ;)

wise men are not always silent, but they know when to be.

kau cakap Cinoi terkedu?? hakhakhak. ok itu sedikit kelakar sebab kelihatannya kau bersungguh-sungguh sangat untuk Cinoi. Cinoi hanya akan terkedu kalau ada lelaki yang kacak kata "hey beautiful, i like u a lot" dekat dia. awwwww. ahh. terkedu saya. dan mencair seperti coklat cair. seperti M&M cair di mulut bukan di tangan. sepeti terbang di awang-awangan. flying high. hahaha. ok dah keluar topik sangat.

ok berbalik ke cerita asal.

macam ini la senang cerita.

kalau nak komen dekat blog Cinoi, jangan la anonymous, pakai nama sendiri la, kalau ada nama la, buruk-buruk pon nama kau, tetap ada nama kan, kalau kau berani la nak pakai nama kau seberani kau berkurang ajar (sebab kau cakap Cinoi takut sangat kan, jadi kalau kau berani pakai nama dan profile sendiri ogeyyy)

kalau nak komen, jangan kurang ajar, kalau boleh jangan keluar topik, sebab aku blog pasal lain, pasal lain pula kau komen, kalau kau tu geng-geng aku, BFF aku yang biasa bergurau senda tidak mengapalah, kes sebegitu dibenarkan keluar topik, tapi kau, ntah la, sangat kesian sebab aku tak tahu kau komen apa, kau nak cakap apa hah. yang aku tahu itu kurang ajar untuk dibuat di blog untuk orang kau tidak kenali, dan tidak kenal kau pun. sangat pathetic kau kesian. get a life la weyhh!

oleh itu macam ni la, aku bagi peluang, meminta maaf, dan memperkenalkan diri secara elok, sama ada secara terbuka dalam blog ni di mana-mana ruangan komen, atau (kalau kau dah malu sangat) boleh terus emailkan ke email Cinoi. aku bagi masa sampai malam ini. sebab kau sudah keterlaluan sangat. and sebab hari ini Maulidur Rasul, mungkin Cinoi agak mudah memberi kemaafan kalau kau nak minta maaf hari ini.

tapi Cinoi tidak memaksa. kalau kamu enggan, tidak mengapa ;)

kau nak main kasar sangat kan. jom! (sebenarnya Cinoi malas dah kecoh-kecoh begini, so yesterday ok, tapi tak kan la orang buang tahi dekat rumah kita diam-diam saja kan. big NO)

lets gaga!

ingat ya, sampai malam ini ;) lepas tu Cinoi mahu ber ra ra ra ra ra ramma ma ma ah ga ga uh la laa~

Love,

Cinoi xo

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....