Monday, September 7, 2009

cemburu buta

bestnya Syauqi hari ni cuti.
gue pulak kerja.
ini tidak adil!
ok la. ISO menanti saya. next month audit datang. ppffftttt.
bye.

tambahan:

ada orang sengaja propose tarikh audit tersebut pada tarikh yang sama saya akan bercuti. patutla beriya-iya dia tanya saya the exact date saya nak bercuti. sungguh $!^%&^!#$% betul orang itu. wadefak. dia sedang duduk di belakang saya, saya sedang di ofis, dia sangatlah (*&(*^!$#$. (apesal asyik kena sensored saja apa aku nak cakap neh). biarlah sensored pon, untuk menghormati bulan ramadan.

aiya u *tuuuut*. do u think that will stop me? is that all u can do? ha! i am going anyway. apapun saya berdoa mereka (pihak audit) akan tidak bersetuju dengan tarikh yang di propose tersebut. kalau tak, i have to do what i have to do. lalalala. *wink



2 comments:

errul_ramli @ MH said...

audit satu benda yg membosankan.. betul x

azie said...

hek eleh orang tu awat dengki sangat org nak cuti?

hahaha azie pulak emo.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....