Friday, June 19, 2009

ucapan harijadi dan sepatah dua kata.

(sila baca betul-betul perenggan di bawah ni, kerana di akhir entry ini ada soalan pemahaman atau lebih senang saya panggil teka-teki)

kemarin (semalam) 18 Jun was my niece punya birthday. she’s my 1st niece, i was only 12 when she was born. n completely ignored her (at that time), since im supposed to be the last girl in family. (i became an auntie since i was 12). ok sekarang her 12th bday, mari kita doakan kebaikan, panjang umur, kesihatan dan 5A dalam UPSR yang tidak lama lagi. harap sekarang Kak Atin (Fatin) sedang belajar dan bukannya membaca blog mahupun blogging, atau friendster-ing. amin.

happy 12th birthday Fatin!!!

06022009370 *from left: yaya, me, fatin

(pic was taken on feb 09)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ok. these few days, I've been thinking to blog something meaningful. something that i can share with u guys on how i love n miss Syauqi, that 3 and a half days in Kl are not enough, on how my weekend went so rawking well besides losing the ring, sickness n all,n on how i was treated like someone who belonged during the event. (what event? refer –> here)

Antara sebab-sebab aku tidak memblogkan lagi perihal weekend cuti tersebut (ramai yang menunggu, kan shiro?) ialah :-

  1. weekend itu adalah sangat super sehingga tiada perkataan bisa mendescribekannya. ramai kawan baru tapi lama yang sangat menyambut dengan warm hug gituuu.
  2. emosi sedang tidak stabil sejak kembali dari cuti itu, sangat lama kan emosi aku menyesuaikan diri semula. itu lah, perasaan bercampur baur. sedang emosi ini mengambil waktu dan ruang aku sangat banyak, maka menyekat otak aku berfikir untuk memblogkan perihal-perihal yang tersebut.
  3. mengenai perjumpaaan dengan syauqi, juga belum aku blog kan lagi, sebab aku ingin mengurangkan aktiviti perjiwangan dalam blog ni. tentunya syauqi lebih faham, tanpa perlu aku menulis di sini. cuma ada sedikit pesanan untuk syauqi, yang aku fikir ingin bagi dia sebelum aku fly balik, tapi macam agak tidak kena, susasana akan menjadi jiwang dan sedih, so before fly, aku hanya membuat beberapa lawak bodoh, supaya kami boleh ketawa sama. so inilah pesanannya *sambil malu-malu*
  4. look after my heart, i’ve left it with u

itu saja lah. jom pergi makan!

Love,

cinoiqilavigne

p/s: teka teki : my niece, Fatin was born when i was 12. how young old am i now?

6 comments:

@-:---313 said...

i will dear...
coz i have no other heart than yours

Chii said...

dats easy! u r de same age as me! bijak2 ^_*

@-:---313 said...

ha....
24
tp mcm 17!

Ad's mom said...

aku rasa noi kita sebaya. heheheh. :P

@-;---313 said...

mananye blog hari ni nye ni

Cinoi Lavigne said...

b,
thanx

aci,
hah! brilliant!

b,
hehe..macam 17? u ni pndai la nk memuji muja. x makan ok.

dj,
haha.sebaya ka?

313,
jap la tgh taip! *wink*

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....