Monday, June 8, 2009

MAS vs AIRASIA

salam.

pagi-pagi aku buka emel, ada emel dari MAS, dengan subject 50% off fares on Grab-A-Deal Week.

uish, reading the Subject of the email pon buat aku berdebar-debar.jangan la benda yang akan buat aku geram terjadi. iaitu seperti :- tix MAS itu adalah lebih murah berbanding tix AA yang sudah aku purchase seawal-awal lagi.

and so i cekidaut!

kan betul!  ni flight Kl – KK (MAS). murah gila ok! pffttt..

MAS1

nasib baik flight pergi (KK – Kl) sudah sold out. kalau tak mesti aku mengalami geram paling teruk dalam history of geram-sebab-beli-tiket-awal-tapi-lebih-mahal-dari-latest-promotion.

di bawah ni yang sudah aku beli n confirm since 9may lagi (AA).

AA1

and dia punya price adalah 100++MYR one way. 300++MYR return. ppffttt!!!!

kadang-kadang last minit lagi bagus woo. beli awal murah konon!

 

bingung,

cinoiqilavigne

1 comment:

IEYNA said...

uiksss yeke, mas lagi murah...mcm xcaye kan....iklan je lebih AA tu...konon murah...huhuhu


beb, bulan 5 tahun dpn tempah tiket awal2...dtg umah aku k...hehhehehhe :p

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....