Tuesday, May 19, 2009

aku.dah.bosan.

notakepalahotak : kalau malas baca karangan panjang di bawah ni, skip terus ke tiga (3) point-point penting di perenggan berwarna purplepink di bawah ok.

aku betul-betul mau update. tapi seriously kebelakangan ni macam “waaa..apa mau update neh”. tak seronok la. ntah. agak kureng sikit.

tapi, walaupun kebelakang ni jarang update blog, addiction ku terhadap internet semakin menjadi-jadi. sekejap-sekejap, cek emel(s), cek facebook, myspace, usha-usha blog mana yang update,ym mesti la sentiasa on walaupun tiada d depan pc dan paling teruk sekali, addict terhadap online shopping di online boutique.

adakah aku seorang sahaja yang begini, ataupun semua orang lain pun memang internet-addict juga?? internet-holic. sekejap-sekejap mesti aku mau surfing apa-apa saja la yang boleh. kalau tiada internet selama setengah hari saja pun boleh membuat aku berantakan. (sesiapa mengalami sindrom yang sama, sila tinggalkan pesan ke aku ya)

dan kekerapan mengusha dan menshopping di online boutique membuatkan kebolehan ku untuk bershopping secara real dan normal di dunia nyata semakin kurang dan teruk. aku rasa semakin hilang kebolehan untuk shopping di mall. astaga. apa sudah aku lakukan ni. tergamak aku.

tapi seriously, online shopping memang menyeronokkan. perasaan menghabiskan duit dan mengorder di sana sini secara duduk di depan pc sahaja itu adalah suatu yang hebat.haha. sepertinya ia adalah suatu seni.hah. seni ka? ok la, bukan seni. tapi adalah sesuatu (yang aku memang tak boleh nak define gila) seronok.

seperti Sunday yang lepas, aku keluar dengan MIMI (memang nama sebenar), memang niat untuk bershopping, maka aku keluar masuk fitting room, tapi hasilnya, tiada hasil, aku berakhir dengan hanya membeli satu Cardigan Merah. ha ha. SATU Cardigan sahaja aku berhasil menshopping d mall. selama 3 bulan kebelakangan ni semuanya yang aku shoppingkan adalah melalui online butik. tergamaknya aku. tergamak kau Cinoi!!lavigne. ha ha ha.

ok.la.

terima kasih kepada yang membaca setiap baris perkataan ku di atas.

terima ka (sahaja) kepada yang tidak membaca setiap baris perkataan di atas.

yang mana, karangan di atas, point-point penting nya hanyalah 3

  1. aku tiada idea untuk mengupdate blog. amalan 1 hari 1 entry aku semakin tidak aku guna pakai.
  2. aku sangat addict dengan internet, seperti gila addictnya. akademi dadah addict internet kebangsaan, sila selamatkan aku.
  3. aku gila terhadap online shopping sehingga kebolehan shopping d mall menjadi hampir kepada zero.

akhir sekali,sambut lah salam mesra dari saya untuk keluarga dan rakan-rakan yang jauh di perantauan. (yang dekat pun salam mesra juga) (gambar hiasan)

facesnota tentang gambar : di ambil setahun lalu. semasa sedang praktikal, sedang rambut panjang, sedang gemuk.

sory, gambar tiada kaitan.entry seterusnya aku upload gambar yang ada kaitan sikit ok.

ok.sekarang boleh komen. (kalau mau la). tentang apa sahaja, tentang karangan, tentang isi-isi di atas, tentang gambar pun boleh, tentang apa sahaja, tentang tiada kaitan dengan entry ini pun aku terima komennya. tentang-tentang.bye.

edited (20.05.2009) : seperti yang gue janjikan kemarin. gambar-gambar yang ada kaitan.haha.maaf,MIMI nampak sedikit sahaja.

17052009930

notatengah: semakin panjang rambut aku. tak terurus pulak. betul-betul aku x tau camna nak setting dah rambut ni.kena potong lagi laaaa.17052009931

xoxo,

cinoiqilavigne

4 comments:

little red shoe said...

ahahahahahaha...aku tak addict internet.. tapi aku addict shopping online..tapi lagi..addict nya hanya pada 1 barang..iaitu shawl..baru pg tadi..aku telah menekan button funds transfer utk shawl yg aku idamkan.. P/s: skg, kamu sudah tau apa yang aku addictkan.apa lagi..aku juga mahu shawl rare sempena hari jadi ku yg bakal menjelang bulan 8 nnt. *wink wink*

dNa said...

haha...
i pun skrg addict dgn shopping online..
ade aje yg i nak belek2...

nieja said...

i mmg dr dlu addicted internet
kalau dlm tido boley main
internet pon i main kot haha

Cinoi Lavigne said...

little red shoe,
nak hadiah hari jadi shawl la niiii

dNa,
tu r..bende tu cam ada dadah jek..ketagihhh

nieja,
ye r..i since study kot mcm ni, mase kt johor. tp skrg baru sedar.sedar je la, tp xde tindakan suslan untuk mengubah lg..ahahaha

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....