Tuesday, May 5, 2009

(NA)

sedang bosan.
kalian sila baca cerita hujung minggu saya di situ.


kandungan cerita itu ialah bagaimana saya telah tergamak mem'bedazzled' kan telefon bimbit saya seperti budak-budak baru nak up.
lepas ni mau bedazzled pendrive pulak, n kalkulator, lighter, n apa2 la yang boleh. and lappy juga.mungkin.


antara lainnya juga mengandungi cerita tentang saya telah menonton Wolverine yang sangat seronok ditonton walaupun dengan popcorn ala2 lemau.


sudah kalian baca di situ?
itu cerita versi Archie. Archie yang mempunyai kuasa mempengaruhi orang (tanpa perlu menyentuh pun). serius aku tak tipu. pegi tanya Mimi Fiona yang pernah/selalu terkena kuasa Archie tu.


contoh 1:
mimi fiona : jom kita makan di sana.
Archie : kita makan di sini la!
mimi fiona : ok.baiklah.jom (menjawab dengan pantas)


contoh 2:
(Archi baru habis minum air mineral dalam botol kecil)
Archie : sapa mau minum?
Cinoi: mau.
Archie : ok.habiskan dan buang botolnya.
Cinoi dengan segera berusaha menghabiskan air dalam botol.


oh.rupanya aku pun pernah terkena kuasanya tu. hebat kan mutan ni.


ok, berbalik kepada cerita tadi, yang itu version Archie.
lain kali saya cerita version saya pula ya. dari sudut dan perspektif saya. lain kali la. bukan sekarang. sekarang sedang buntu.


sayang kamu,
cinoiqilavigne

sri copy gambar hiasan.

4 comments:

FionaHafiz said...

contoh 3:
dalam lif

mimi fiona:kita pegi tingkat mana neh?
cinoi:tingkat 5

ting! (bunyi lif suda smpi)
semua bersedia utk kluar tapi tiba2 x jadi

mimi fiona: eh! ni kan tingkat 4
archie:keluar seja. kluar sekarang.
mimi fiona, cinoi dan apis: OK!

jadi lg balik kluar.
pdhal sblm tu archie yang tekan tingkat 5.

sila tangkap ini mutant.T_T
sgt bahaya owh~~

Chii said...

wah kamu panggil aku mutan sampainya hati. tp ndapa cool jg haha

totinx said...

weh gambar tu lawa weh
cool weh
rock weh
sukaaaaaaaaaaa

Qi_Cinoi.Lavigne said...

chii,
memang kool.ahahaha

totin,
yaa..i pon suka..actually tu gambar profile blogger i.tapi kecik kt situ..ahahah

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....