Thursday, May 7, 2009

Archie the mutant of persuasion tag aku



1.Bekas kekasih saya adalah
= rugi.
(sila dengar lagu I CAN DO BETTER ok)





2.Saya sedang mendengar
= Bitter Heart by Zee Avi

3.Mungkin saya patut
= mula buat kerja saya.

4.Saya suka
= shopping.blog.

5.Sahabat-sahabat baik saya
= adalah hebat-hebat belaka seperti Angkatan Hebat.

6.Saya tak paham
= kenapa saya mesti buat kerja yang akan saya buat sebentar lagi.

7.Saya kehilangan
= masa lapang saya

8.Ramai yang berkata
= bila nak datang semenanjung?/bila nak datang kl? (tensen aku weh)

9.Makna nama saya
= Sri Noor Astika Mala? lu pikir la sendiri apa makna dia wa pun xtau.hebat mungkin. hebat2 belaka.

10.Cinta itu adalah
= un-define

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
= membaca jawapan2 aku ni. kan?kau sedang baca kan?jangan tipu!

12.Saya akan cuba
= sehabis baik

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
= bukan sementara (apa ni subjek BM ka?)

14.Telefon bimbit saya
= bedazzled.yeah!

15.Bila saya terjaga dari tidur
= saya raba-raba cari telefon bimbit saya

16.Saya paling meluat apabila
= bf yang bawa beg tangan gf nya. orang kurang ajar pun saya meluat juga, orang yang macam dia tengah melintas jalan dengan perlahan-lahan menyakitkan hati kita yang sedang memandu, langgar baru tau.banyak juga benda saya meluat sebenarnya

17.Pesta/Parti adalah
= keseronokan

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
= Bunky si Sugar Glider lame tak jumpaaaa

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
= 12-23

20.Hari ini
= banyak kerja di ofis. macam haram jadah

21.Malam ini saya akan
= keluar dinner kot.

22.Esok pula saya akan
= keluar dinner juga. di salut. yeehaaa

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
= hmm..boleh laaa..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
= pusat membeli belah la

26.Makanan Barat atau Jepun
= atau

27.Bilik yang terang atau gelap
= pagi yang gelap kini sudah terang


28.Makanan segera adalah
= segera

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= ntah la.

30.Siapa yang anda nak Tag?
siapa yang baca ni dia yang kena. jangan tipu. Tuhan nampak! hahahahaha (ceh, suka plak aku ketawa)

-dan mereka yang berada dalam list pemblogger tegar saya di sidebar sebelah kanan ni. sila la ya.

3 comments:

nieja said...

ye i bace.
tp i xnak buat
haha

Totin Jamain said...

tuhan nampak kee
alamak macam mana nieee

Ms B said...

Avril Rulez... It's that simple.

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....