Thursday, September 6, 2012

Di sebalik tabir video tersebut

 

On my very wedding reception, my official videographer a.k.a my abang ipar telah menayangkan video yang telah dihasilkan oleh dirinya sendiri juge pun.

Masa wedding reception di Sandakan and Lahad Datu both kena pasang ni video.

Fact:-

  1. Sebahagian shooting video telah dimulakan sedari awal tahun lagi.
  2. Semasa pakai skirt mustard, venue ialah RDC Sandakan. (Rainforest Discovery Centre)
  3. Semasa pakai skirt mustard dan tunang ber tshirt biru ialah semasa Jay masih lagi seberat 101kg, sebelum Herbalife lagi.
  4. Shoot kedua ialah seminggu sebelum raya, ketika berat Jay sudah 85kg. Sudah boleh pakai seluar slim fit, dan baju size M bertopi Jason Mraz ha ha. Shoot kedua tersebut betul-betul sebelum berbuka puasa, ambil masa sejam sahaja photo and video.
  5. Semua kanak-kanak yang mendominasi video ini ialah anakbuah saya, yang scene dorang pegang kad LOVELY DAY tu adalah malam sebelum saya nikah.
  6. Videographer (Abang Azman) ada di dalam scene ucapan berbaju melayu purple, isterinya pun ada.
  7. Scene baru bangun ialah pagi sebelum nikahhahaha.
  8. Iya, minit ke 3:31 aku cakap sama suami “Selamat bekerjasama!”

I miss my wedding so much. Thanks to my videographer.

 

Love,

Cinoi xo

2 comments:

[ a D D y ] said...

pawer la noi..
gempak..
gua paling suka part ucapan tu..
dah macam ucapan raya gua tengok...

tapi itu yang kewl..

nice vids

E said...

Selamat Pengantin Baru Cinoi..
sorry lmbt..hihi..
Happily ever after..Amin ~

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....