Thursday, June 24, 2010

Percaya tak

Sesuatu perkara terjadi ada sebabnya. Ada hikmahnya (cehwahh) tapi betul.

Contohnya kadang-kadang kita mahu sesuatu, simple example nak makan McD ke, tapi tak berjaya sebab tak sempat ke McD dah tutup ke or whatsoever. Mungkin benda tu berlaku sebab maybe jika kita makan tu, sakit perut ke, apa ke, that's why ditakdirkan kita untuk berjaya memakannya (eh macam susah nak faham kan contoh ni)

Ok macam ni nak cerita. Semalam ada orang bagi saya gula-gula Mentos, and bagi Sara gula-gula Kopiko.

Ok, igt point tu, saya-mentos, sara-kopiko.

Then sara minta the mentos and she gave me the kopiko. Saya okayy je, then terus ngap ngap kopiko. See, mentos dah kat tgn saya pun, tapi ditakdirkan kopiko yg saya makan. Walaupun sebenarnya mentos dibagi kepada saya,bukan Sara.

Sara plak simpan the Mentos inside her pocket, and sampai ke kereta, dia letak mentos tu kat dashboard.

And tadi I saw the mentos, and ambil simpan dalam pocket. After meeting, cek2 kocek I ingat the mentos. I keluarkan nak makan, tapi teringat Sara pula, kesian dia. So, I gave it to her anyway.

Dia terus makan the mentos, and suddenly SAKIT GIGI!! See, mentos tu sepatutnya saya yang punya, sedari awal lagi, tapi akhirnya Sara yang makan n dia sakit gigi yang amat, siap pergi farmasi beli ubat tahan sakit.

U got the point?? Hahah taktau apa nak cerita sebenarnya ni!! Lost! Hahahaha. Sekarang sebenarnya dalam hujan dalam kereta, menunggu nak masuk kerja balik. Tapi hujan. Bye.

Love,

Cinoi xo


Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....