Saturday, April 11, 2009

mari meng’AF di konsert ke 5

Lucky (lagu ramai-ramai)

semua out of tuneeee. itu adalah lagu kegemaran saya ya. tapi.sangat.mengecewakan.

pergerakan Sidi sangat undescribe-able.pelik la pergerakan Sidi.macam watak Jason dalam movie Friday The 13th (tadi aku tengok movie ni, nanti aku review ya). Aril pula, sumbang mambang putih mambang biru dahh. takpala, hiburan minggu ini aku. Astro memang berjaya buat aku duduk depan tv walaupun Zizi sudah terkeluar.

Isma (+suami) Mawarku

aku suka.nampak cantik.baju cantik.mekap cantik. dan sangat best berduet ngn suami.adorable. i knew it.mesti laki dia datang nyanyi.sedap lagi suara zul.sangat romantik mereka.meremanggg bulu roma akuu..meremang weii..nanges saja belum lagi. (tengok apiz aku nangis kot)

+++++++

Akim (+Farah) Jika Kau Tiada

aku benci tak suka kau. so-so saja persembahan. Farah aku suka.cantik. AKim tenggelam timbul. terlalu control samapai tiada feeling.

+++++++

Qhaud (+Heliza) DiBius CInta  -->the worst performance of all.

Heliza – something wrong kalau kau bermekap.macam watak Jie dalam Shinjuku Incident (aku tengok wayang ni semalam, nanti aku review).oh heliza, mentang-mentang sekarang study week, menyanyi kau sana ah. jeans yang Heliza pakai macam jeans dolu-dolu laa, macam tidak kena loo.maaf, terlupa ada Qhaud di situ. ok, aku sedang gelak sekarang selepas Qhaud jerit “aku di bius cintaaaaa~~~”. Qhaud seluarmu pun. aku rasa mungkin ini perenggan terpanjang dalam entry ni.yang baca satu-satu perkataan ku tu, thanx ya. ini la pair yang pair memang.

+++++++

Hafiz (+Mila) Terlanjur CInta - aku sangat sukaaa Hafiz, napa la Mila berduet dengan dia, tidak suka laaaaa)

intro Mila macam apa la. Bertahan Hafiz (persembahan Hafiz sedang berlangsung secara langsung semasa aku menaip ni).Tergoda aku tengok Hafiz ni, berdebar-debar, sampai mau keluar airmataku….(tergamam sekejap tengok hafiz)…..ahh..keluar airmata ku memang. kerna sekali cinta, aku tetap cinta..aaaa. Hafizz i loikeeeeeee…aku mau jumpa kau. comelll.

+++++++

Claudia (+Vince) Kau Musik DiHatiku

hebat la bah Vince kan. leng chai hebat ah. best. performance yang tidak nampak macam amatur pun. bagus claudia menyerap kepoweran vince.

+++++++

Aishah (+Alif Aziz uwaaaaa jambunyaaaaaa) Dua Hati Menjadi Satu

Aishah nyanyi..hmm…ntah aku tak pasti

ona: alif aziz..buat aku lupa apiz selama 3 minit

cinoi: aku lupa syauqi sekejap jak.

ok.aku tak tau persembahan aishah macam mana. aku tak prasan la. sori. aku nampak alif aziz saja.

+++++++

Yazid (+Yazer)

woooaaaahhhh…..gerak tari pelik tapi hebat! itu la klimaksnya.

+++++++

Aril (+Marsha) Aku dan Dirimu

treettttt.salah! kau sepatutnya pilih teddy bear.bukan bantal peluk.

+++++++

Sidi (+ Zahid) Cinta Yang Sempurna

rambut macam rumah teres.tahniah. oh. rambut zahid pun sama. anda dinasihatkan dengar saja persembahan Sidi, jangan lihat, pergerakan dia azab wei.

+++++++

Menuju Puncak – sangat bias camera, sebab asyik fokus si awok tu saja, tiada zoom si Hafizz pun.uwaaaa..zoom la bah c Hafiz.

+++++++

Sidi terkeluar. ini aku memang tunggu dari minggu lalu lagi. sepatutnya dia terkeluar sebelum Zizi. tapi sedih juga la tengok Sidi keluar, sebab tengok semua orang menangis kan. sedih aku nanges seperti semasa menonton cerita Shinjuku Incident semalam. bagus kamu tengok cerita Shinjuku Incident tu, sangat mengesankan.

ok.AF baru selesai. saya publish sekarang ya.

//review malam ini dicetuskan oleh saya sendiri bersama pengkritik jemputan saya pada malam ini, mimi fiona, yang sedang baring sambil mengkritik di depan bukan tv dia, tv saya//

xoxo,

cinoiqilavigne

p/s- aku tidak sabar la dorang ni dapat nyanyi lagu english.

1 comment:

nieja said...

wah..
i bace u punya
review ni.. terasa nak
tgk af lak.. layan youtube
je la jap lagi.. haha..

mila, zahid, vince smua2
tu duet ngan diorg eh?

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....