Friday, August 15, 2008

jawab la fon bangang!!

aku xtau la kan ape punya bangang PPA ni.. (Pejabat Pengurusan Akademik)

Borang Jawapan Penyertaan Majlis Konvokesyen 2008 tu aku dh isi...dah fax...

aku kol just nak make sure dorg received...kng tercicir hilang besepah ke aku nyer borang jawapan tu..lepas fax last tuesday..aku kol la PPa, nak make sure bende tu dah sampai..yang bangangnya dorg ni ade fon xnak angkat...ntah berapa ratus kuasa dua kali aku kol...satu pon x berjawab...x keje ke ape..same je perangai ngan org fkulti...gini la dorg...

isk gua bengang tol la...cuba la bertindak sebagai kakitangan kerajaan yang elok sedikit...kenapa mesti berperangai yang tidak menyenangkan aku...aku nak maki kang sedih pulok..marah pulok..aku tak hendak la nak memaki mancarut hendaknya, tapi kamu itu tidak tahu kah hendak menjawab telefon...kenapa kah perangai kamu sebegini....tiada sifat mesra pelanggan betul..kalau tidak mahu kerja yang terpaksa berhadapan dengan orang ramai setiap hari, pergi la cari kerja lain..kat klinik veterinar ke..boleh berhadapan dengan haiwan (bukan orang) setiap hari...

hari ini sudah hari jumaat...borang jawapan , slip bayaran , pe jadah bende2 lagi ni kata kena sampai ke PPa selewatnya 18ogos, itu Isnin depan okeh....aku nak ring sok cuti pula....kamu ni nak kerja kah tidak...

ah..aku tak kira...kalau anything comes up after this, yang akan menggagalkan kelancaran aku nak berkonvo, siap la kamu!!!!!

No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....