Tuesday, October 5, 2010

pura-pura gila

eh eh. sudah 5 hari di bulan october.

laju tak hingat september ni kan.

oh ya *pura-pura lupa*, maaf ya sama kamu-kamu yang sudah bagi emel kamu sama saya, saya belum lagi invite kamu as a reader di private blog yang tersebut, saya betul-betul hehe lupa untuk terfikir tentang itu dan meluang masa untuk itu *pura-pura gila* nanti betul-betul ada masa saya invite ya. hehe belum ada masa, jangan marah ya

sekarang baru ada yang msg saya di facebook, d email, dan d chatbox. jangan bagi emel kamu d bahagian komen pada mana-mana entry ok, nanti i terlepas pandang, bagi email kamu dekat email i or facebook saja ogeyy.

dengan penuh Cinta,
Cinoi


No comments:

how addicted i am to blogging

thank you for dropping by

hope u enjoy reading and do come again
daa....